رییس اداره استاندارد دهلران؛
رییس اداره استاندارد شهرستان دهلران در اولین جلسه کارگروه تخصصی استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات در محل فرمانداری این شهر گفت : استانداردسازی و ارتقاء کیفیت به عنوان یک استراتژی راهبردی است که در تمامی ابعاد اقتصادی و اجتماعی جامعه تاثیرگذار بوده و ضامن سلامت و امنیت شهروندان می باشد.
کد خبر: ۷۲۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 09 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا سلیمانی از سازمان ملی استاندارد به عنوان یک نهاد حاکمیتی و نظارتی یاد کرد که در راستای حمایت از حقوق شهروندان تمامی تولیدات و ارائه خدمات را بطور دقیق رصد می کند تا بهترین فرآورده تولید و به بازار عرضه گردد.

مسئول اداره استاندارد شهرستان دهلران در جلسه استانداردسازی و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات از غیراستاندارد بودن وسایل و تجهیزات تفریحی و بازی پارکها در شهرستان دهلران خبر داد .

وی افزود:  از مالکان و بهره برداران این وسایل که عموما شهرداری ها هستند خواست که با توجه به اخطارهای داده شده نسبت به استانداردسازی و دریافت پروانه بهره برداری استاندارد اقدام نمایند.

سلیمانی همچنین در این جلسه از سازمان نظام مهندسی و دیگر سازمان های متولی در امر ساخت و ساز خواست که در ساخت سازه ها و تکمیل شناسنامه ساختمان به موضوع استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد توجه ویژه شود.

این مسئول در پایان تمامی ادارات را به تعامل و قائل شدن به حقوق شهروندان دعوت نموده و تولیدکنندگان را به رعایت الزامات استاندارد تولید کالا و شهروندان را به توجه به نشان استاندارد در خرید کالاهای مورد نیاز خود جلب نمود؛ وی خاطر نشان کرد شهروندان می توانند کد ده رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه 10001517 ارسال نمایند و از صحت و سلامت آن اطمینان حاصل نمایند./م
خبرنگار:بهروز مردانی

اخبار امروز ایلام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار