مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام:
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: متخلفان بخش کالا و خدمات ( قاچاق کالا و ارز، حوزه بهداشت و درمان) در این استان امسال به 60 میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند
کد خبر: ۷۲۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ 02 March 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ نعمت الله بیرانوند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزار و ۵۷۶ فقره پرونده در حوزه‌های مختلف کالا و خدمات( قاچاق کالا و ارز، حوزه بهداشت و درمان) در تعزیرات استان تشکیل و برای بررسی به مراجع ذیربط ارجاع داده شده است.

وی ارزش این کالاها را 200 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: در این خصوص60 میلیارد ریال جریمه از متخلفان وصول و به خزانه دولت واریز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام تصریح کرد: کم فروشی، درج نکردن قیمت، خرید و فروش بر خلاف ضوابط، عرضه خارج از شبکه و نگهداری و فروش کالای قاچاق مهمترین تخلفات صنفی در بخش کالا و خدمات را تشکیل می ‌دهد.

بیرانوند اضافه کرد: شهروندان می توانند در صورت بروز تخلف، موارد را در سریع ترین زمان ممکن به ادارات صنعت، معدن و تجارت و بخش بازرسی این اداره کل گزارش دهند تا تخلف مورد نظر در شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی شود.

وی گفت: تخلف های بخش کالا و خدمات بیشتر در واحدهای صنفی و توزیعی اتفاق می افتد و اصناف می توانند با رعایت مقررات مرتبط به ویژه در حوزه درج قیمت و فروش با قیمت مصوب و مناسب، موجب کاهش بخش قابل توجهی از تعداد تخلف های این بخش شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام با اشاره به وضعیت کنونی بازار گفت: این نهاد به صورت قاطع با متخلفان در بخش های مختلف به ویژه کالا و خدمات برخورد می کند.

وی تاکید کرد: طرح نظارتی برای کنترل بازار نوروزی به منظور نظارت دقیق و مستمر بر بازار شب عید و عرضه کالاهای ضروری مورد نیاز مردم از 28 اسفند ماه آغاز و تا 16 فروردین سال 98 نیز ادامه خواهد یافت.

وی یادآور شد: گشت های نظارتی و سیار اداره کل بصورت روزانه با همراهی روسای شعب سیار و همراه با دستگاه های نظارتی بنابر موضوع گشت به سطح بازار اعزام و اماکن هدف را مورد بازرسی و نظارت قرار داده و با موارد تخلف احتمالی در محل برخورد سریع و قاطع خواهد داشت./ح

ایرنا

 

اخبار استان ایلام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار