معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: یکی از مولفه های امنیت پایدار اطلاع رسانی، شفافیت و بیان عملکرد دستگاه ها و نهادهای مسئول برای امید به نظام و اعتماد عمومی است.
کد خبر: ۷۱۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 27 February 2019

احمد ترحمی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در همایش روابط عمومی ها که در ستاد فرماندهی انتظامی استان یزد برگزار شد، با یادآوری اعتبار مالی و امکانات محدود پلیس افزود: همه نهادها باید کمک کار پلیس در حفظ سرمایه های اجتماعی نظام و تحقق امنیت پایدار باشند.

وی تصریح کرد: همه باید در جهت حفظ ارزش های نظام و انقلاب تلاش کنیم تا شاهد ارتقای امنیت و احساس امنیت و آرامش بیشتر در جامعه باشیم.

معاون استانداری یزد با قدردانی از تلاش های معاونت اجتماعی پلیس استان یزد در برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها نیز همانند رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند.

ترحمی با بیان اینکه یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها انعکاس عملکرد و خدمات دستگاه ها به افراد جامعه و پاسخگویی به شایعات و مطالب منتشر شده در فضای مجازی است افزود: با توجه به ظهور فضای مجازی و عصر ارتباطی جدید، شیوه و سبک اطلاع رسانی نیز تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه مردم در جامعه رکن اصلی امنیت هستند، اظهار داشت: یکی از مولفه های امنیت پایدار اطلاع رسانی، شفافیت و بیان عملکرد دستگاه ها و نهادهای مسئول برای امید به نظام و اعتماد عمومی است.

ترحمی با بیان اینکه روابط عمومی ها چشمان بیدار نهادها در کنار مردم و برای مردم هستند افزود: اطلاع رسانی دقیق، صریح و شفاف به مردم باعث افزایش بیش از پیش اعتماد آنها به دستگاه های دولتی و مسئولان خواهد شد.

معاون استانداری یزد، اطلاع رسانی عملکرد و دستاوردهای انقلاب را یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی ها دانست و اضافه کرد: هم افزایی وتعامل بین دستگاه ها و اطلاع رسانی از آنچه درجامعه می گذرد یک اصل مهم در کار روابط عمومی ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار