معاون تبلیغات اسلامی یزد خبر داد؛
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ نقاشی «نسل نو» تا 15 اسفند ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 26 February 2019

حجت الاسلام و المسلمین «علی کارگر» با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و همچنین گرامیداشت سالروز تولد امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) احیا کننده اسلام ناب محمدی و نام اهل بیت(ع) در این کشور بود .

وی بر لزوم انتقال مفاهیم اسلامی و انقلابی به نسل کودک و نوجوان جامعه تاکید کرد و افزود: در این راستا و در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی نسل نو در دستور کار این اداره کل قرار گرفت .

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، گفت: این مسابقه نقاشی در راستای انتقال دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ویژه کودکان در رده سنی هفت تا 12 سال در سطح استان در حال برگزاری است .

وی تصریح کرد: کودکان علاقه مند به شرکت در این مسابقه می توانند در قالب یک اثر یکی از رخدادهای چهل ساله انقلاب که در طی سال های 1357 تا 1357 سربلندی ملت و کشور ایران را به همراه داشته است خلق کرده و ارسال کنند .

کارگر با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از این مسابقه ادامه داد: در راستای مشارکت حداکثری علاقه مندان مهلت ارسال آثار تا 15 اسفند ماه تمدید شده است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه باید آثار خود را به ادارات تبلیغات اسلامی و یا ادارات آموزش و پرورش شهرستان ارسال کنند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار