آقای نماینده! امروز بسیاری از فرزندان بومی حوزه انتخابیه که شما وکالت تمام وکمال آنها را در مجلس شورای اسلامی عهده دار هستید در شرکت ان جی ال یا به مرخصی اجباری رفته یا از کار بیکار شده اند .به راستی اگر مجالی بعد از تغییرات انتخاباتی پیداکردی یپگیرمشکلات همان 30درصد در ان جی ال شوید چرا که صدای تعدیل نیروی بیشتری از این پروژه به گوش می رسد !
کد خبر: ۷۱۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 16 February 2019

تابناک ایلام مجتبی کاور:: بیش از چهار ماه از نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در شهرستان دهلران برگزار شد می گذرد. در آن جلسه نماینده از عدم بکار گیری نیروهای بومی در شرکت های فعال منطقه بخصوص ان جی ال انتقاد کرد و نشست عنوان کرد که تنها 30درصد نیروهای این پروژه بومی هستند ومسئولان این شرکت تنها یک ماه فرصت دارند نیروهای بومی را جایگزین افراد غیر بومی کنند ولی گویا این صحبت تنها در حد حرف باقی ماند ،چرا که نه تنها نیروهای بومی جایگزین غیر بومی ها نشدند، بلکه این روزها  برخی از نیروهای بومی از کار،بیکار  وبرخی هم به مرخصی اجباری رفته اند.

ای کاش نماینده مردم که در ماه های اخیر بیشتر تلاش خود را برای ساماندهی مدیران حوزه جنوب وبرخی مدیران استانی برای انتخابات آتی مجلس طراحی وبرنامه ریزی می کند در یک  نشست خبری حضور پیداکرده واقدامات مهمی که در این چند ماه برای حوزه انتخابیه خود در دستور کار داشته بیان کند، البته کاظم زاده  نباید تغییر مدیران و فرماندارکردن باجناق خود را در راستای خدمت رسانی به مردم حوزه انتخابیه تلقی کند !!

آقای نماینده! امروز بسیاری از فرزندان بومی حوزه انتخابیه که شما وکالت تمام وکمال آنها را در مجلس شورای اسلای عهده دار هستید در شرکت ان جی ال  یا به مرخصی اجباری رفته  یا از کار بیکار شده اند !به راستی اگر مجالی بعد از تغییرات انتخاباتی پیداکردی یپگیرمشکلات همان 30درصد در ان جی ال شوید چرا که صدای تعدیل نیرو بیشتری از این پروژه به گوش می رسد !

آقای کاظم زاده! اینکه عده ای در پایتخت برای شهرستان دهلران بخصوص دربحث بکارگیری افراد در شرکت های منطقه نقش آفرینی ،لابی گری و نسخه پیچی  می کنند برای مردم مرز دار دهلران بخصوص جوانان تحصیل کرده فاقد شغل که در موسسه کار یابی ثبت نام کرده اند غیر قابل قبول است چرا که لیست 20نفراز پایتخت  برای جذب در ان جی ال ارسال شده است که این اقدام می تواند ظلم آشکاری در حق بسیاری از جوانان که در شرکت کار یابی ثبت نام  کرده اند باشد ؛ لطفا به خاطر وکالت که عهده دار آن هستید پیگیر حقوق عامه مردم حوزه انتخابیه باشید ،البته اگر جابجایی مدیران ونقشه راه انتخابات آتی شما به اتمام رسیده باشد!

 آقای نماینده !! بارها در مجامع عمومی وسخنرانی ها بیان کردید که شما وظیفه قانون گذاری را برعهده دارید وهمه مردم هم به این امر واقف هستند که قانون، وظایف نمایندگان را مشخص کرده است .لطفا برای افکار عمومی توضیح یا افشاگری کنید که چه کسانی در پایتخت افراد مشخص را برای بکار گیری در شرکت های منطقه بخصوص ان جی ال وپتروشیمی معرفی می کنند ؟هرچند تلاش بی وقفه شما برای جابجایی مدیران ،فرمانداران و.. برای همگان محرز شده است !

آقای کاظم زاده همه مردم حوزه انتخابیه وعده های پوشالی شما را در زمان انتخابات به یاد دارند ولی گویا شما همه آن وعده ها را از یاده برده اید. ای کاش در این یک سال پایانی مجلس وبعد از فرماندار شدن باجناق شما ،برای حل مشکلات مردم  تلاش کنید .

لازم به ذکر است: لیست 20نفرکه قرار شده جذب شوند تنها ده نفر آنها مشغول به کار شده اند ومابقی به خاطر عدم موافقت پیمانکار فعلا مشغول به کار نشدند. گفتنی است اسامی همه این افراد که از تهران ارسال شدند  در اختیار خبرگزاری تابناک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار