استاندار ایلام ؛
با افتتاح و اتمام طرح ها شاهد برخی تعدیل نیروها هستیم که در این زمینه تمام توان خود را برای حفظ و یا جابجایی این نیروها بکار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۳۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 24 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست بررسی مسایل و مشکلات تعدیل نیروهای شرکت آریان تجارت که با حضور مدیران عامل پتروشیمی و پالایشگاه گاز و نماینده کارگران برگزار شد، اظهار داشت:  در تلاش هستیم که با ایجاد سرمایه گذاری در ایلام و تعریف طرح ها و پروژه ها برای توسعه و اشتغال کارهای بزرگ و ارزشمندی را به انجام برسانیم .

وی افزود: بطور معمول با به اتمام رسیدن برخی طرح ها و پروژه های مهم استان تعدادی از نیروها در آستانه تعدیل قرار می گیرند که در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها برای فعال سازی و تحرک بخشی به کمیسیون‌ها و کارگروه‌های مختلف نظیر کمیسیون کارگری استفاده کرده است.

استاندار ایلام یادآور شد : در این زمینه نیز تلاش های بسیار خوبی در راستای جابجایی، جذب و در نهایت کاهش تعدیل نیروها انجام گرفته است .

وی بیان داشت : برنامه های راهبردی و مهم استان، فراهم ساختن زمینه حضور سرمایه‌گذاران در ایلام است و در این راستا همه دستگاه ها موظف به همکاری می باشند .

سلیمانی دشتکی افزود: در سازوکاری که برای سرمایه گذاری تعریف شده، دولت نه تنها رقیب بخش خصوصی نیست بلکه در راستای تقویت این حوزه وارد عمل می شود.

وی در خصوص تعدیل برخی از نیروهای شرکت آریان تجارت نیز یادآور شد: همه باید به فکر راهکاری باشیم تا این افراد بیکار و سرگردان نگردند.

استاندار ایلام در ادامه از سازمان تامین اجتماعی استان خواست: برای ایجاد تمهیدات لازم در خصوص بیمه بیکاری نیروهای تعدیل شده اقدامات لازم اتخاذ شود./م

بیشتر بخوانید :

۳۰۰ نفر نیروی کار بومی، متخصص و کارآمددر پتروشیمی ایلام استخدام می‎شوند

تسریع در روند به کارگیری نیروهای بومی در پتروشیمی دهلران

120نیروی پتروشیمی دهلران از کار بیکار شدند / تجمع نیروهای بیکار شده جلو درب پتروشمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار