کد خبر: ۷۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵ 03 August 2015
به گزارش تابناک یزد، محسنی اژه ای در نشست خبری امروز در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید: اتهام متهمان مؤسسه اعتباری- مالی میزان چیست؟ آیا اختلاس کردند یا خیر؟ صحت دارد که مدیر آن از دستگاه قضایی بوده است؟ گفت: اتهامات متهمان پرونده مؤسسه میزان، مالی است و از مدیران قوه قضائیه در آن مسئولیت نداشتند اما برخی از قضات، بازنشستگان دستگاه قضایی و غیرقضایی از خراسان رضوی در آنجا سهم و یا سپرده گذاری داشتند.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی هایی که صورت گرفت ستاد مبارزه با مفاسد بانک مرکزی از طریق سیستم های خودشان آن را بررسی و منحل اعلام کردند و بعد از آن نیز قوه قضائیه درباره رسیدگی به تخلفاتش وارد شد. محسنی اژه ای افزود: برخی دست اندرکاران این مؤسسه بازداشت شدند و جرایم اختلاس ندارند بلکه اتهام آنها یک سری سلسله تخلفات مالی است. وی گفت: البته درباره مجوزی که باید برای فعالیت خود می داشتند بانک مرکزی بررسی های خود را اعلام و این مؤسسه را منحل کرد.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید آیا از سامسونگ درباره رشوه دادن به دستگاه ها و نهادهای دولتی، کم فروشی و استفاده از دلارهای دولتی و غیره شکایتی مطرح شده است یا خیر؟ گفت: پرونده ای در این خصوص تشکیل نشده است، البته توجه داشته باشید که این گونه مطالب که معمولاً منتشر می شود از جاهای خاصی خط می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
راست میگن اتهامات مالیه. حالا جون این همه آدم که بخاطر این موسسه میزان گرفته شده و کلی سکته ای داشته رو کی میخاد جواب بده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار