فرماندار شهرستان کوثر گفت: برای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر مناطق روستایی در شهرستان کوثر زیرساخت‌های توسعه روستایی در این شهرستان تامین و تقویت می‌شود.
کد خبر: ۷۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 03 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا علیپور صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان کوثر اظهار داشت: باید تلاش و جدیت مسئولان بر توسعه همه‌جانبه روستاهای شهرستان باشد چرا که این امر در رونق تولیدات کشاورزی و دامی در منطقه و به تبع آن رونق اقتصادی در شهرستان نقش و تاثیر بسزایی دارد.

وی با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های روستایی در شهرستان کوثر بیان کرد: باید اصلاح ساختار زمین‌های کشاورزی، راه‌اندازی اتاق کشاورزی و صنایع غذایی و ثبت سند برای زمین‌ها و منازل مسکونی روستاییان باید در روستاهای شهرستان مد نظر بوده و در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

فرماندار شهرستان کوثر توسعه و عمران روستاها را زمینه ساز توسعه همه‌جانبه شهرستان دانست و تصریح کرد:‌ توسعه و تقویت زیرساخت‌های روستایی جزو برنامه‌های اولویت‌دار در شهرستان بوده که در این زمینه تلاش و جدیت بر اختصاص اعتبارات مناسب و لازم برای تقویت این زیرساخت‌ها است.

علیپور با اشاره به طرح‌های اولویت‌دار برای اجرا در روستاهای کوثر گفت:‌ اجرای طرح‌های آبرسانی، گازرسانی، برق‌رسانی و راهسازی از جمله پروژه‌هایی بوده که در صدد توسعه این طرح‌ها در روستاهای شهرستان هستیم و تلاش می‌کنیم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز زمینه اجرای آنها را فراهم آوریم.

وی با اشاره به نقش دهیاری‌های و شوراهای روستایی در توسعه روستاها و شهرستان کوثر افزود: باید با اجرای پروژه‌های مختلف روستایی زمینه مهاجرت معکوس را در این مناطق فراهم آوریم و در اجرای پروژه‌ها در روستاها مکان‌یابی، اولویت‌های اجرا و هزینه‌های احتمالی برآورد شود تا مشکلاتی در این حوزه به وجود نیاید.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار