فرماندار سیروان؛
فرماندار سیروان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مدیران باید عملکردها را به صورت واقعی و نه شعاری برای مردم تشریح و بیان کنند.
کد خبر: ۷۰۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 28 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ جواد رحیمی مقدم در نشست ستاد دهه فجر شهرستان سیروان افزود: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و جشن های مرتبط با سالگرد پیروزی انقلاب نیز باید با حضور و مشارکت مردم برگزار شود.

وی تاکید کرد: مردم همواره در تمامی صحنه ها همپای نظام و دولت بوده اند و به طور حتم برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نیز با حضور باشکوه مردم و با صلابت مضاعف برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، یادآور شد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که شئون عزاداری ایام فاطمیه و در عین حال شکوه برنامه های گرامیداشت دهه فجر تحت الشعاع قرار نگیرد.

فرماندار سیروان از تمامی مدیران خواست: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی عملکردها را به صورت واقعی و نه شعاری برای مردم تشریح و بیان کنند.

رحیمی مقدم اظهار کرد: تمامی مدیران موظفند از نظام و دولت دفاع کرده و خدمات ارائه شده را اطلاع رسانی کنند.

وی یادآور شد: مدیران خصوصا در این ایام ساکت نباشند و به منظور تزریق روحیه امید در جامعه عملکرد دولت و نظام را بیان کنند.

وی تاکید کرد: گرامیداشت یوم الله 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور و آغاز دهه فجر باید با شکوه هر چه تمام تر و در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود.

فرماندار سیروان گفت: جوانان، روستائیان و عشایر در اولویت برنامه های دهه فجر قرار گیرند و جلسات نقد کتاب با محوریت دفاع مقدس و همچنین معرفی بزرگان شهرستان که در پیروزی انقلاب نقش داشته اند باید مورد توجه باشد.

به گزارش ایرنا، در این نشست مصوب شد، مسئولان و مدیران شهرستان سیروان عملکرد سالانه خود را از طریق تبلیغات محیطی و چاپ در مطبوعات به اطلاع مردم برسانند.

شهرستان سیروان در 65 کیلومتری شهر ایلام، سال 91 از بخش به شهرستان ارتقا یافته و از شهرستان شیروانچرداول منفک شد.

این شهرستان دارای 2 بخش کارزان و مرکزی و چهار دهستان کارزان، زنگوان ، لومار و رودبار است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار