مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام:
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام گفت: ساماندهی پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی در دستور کار بخشداری‌ها و دهیاری‌ها قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۰۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 28 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ یونس آزادی در جلسه‌ای که به منظور ساماندهی پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی با حضور بخشداران و دهیاران روستاهای دارای دهیاری برگزار شد، اظهار کرد: پایگاه‌های آتش‌نشانی دهیاری‌های استان در وضعیت مناسبی نیستند و نیازمند سازماندهی هستند .

وی عدم مشارکت دهیاریهای همجوار در مدیریت پایگاهها، ضعف مالی دهیاریهای دارای پایگاهها و ضعف نیروی انسانی موجود را از اهم مشکلات پایگاهها برشمرد و ابراز داشت: لازم است با استفاده از قوانین و مقررات موجود، مشکلات این پایگاهها برطرف شود .

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مشارکت دهیاریهای همجوار در مدیریت پایگاههای آتش نشانی را مهم برشمرد و گفت: براساس بخشنامه بودجه سالیانه دهیاریها، دهیاریهای همجوار باید در مدیریت پایگاههای آتشنشانی مشارکت نمایند و بایستی این موضوع در تهیه و تصویب بودجه سال آینده دهیاریها که در حال حاضر در حال انجام است، دیده شود که لازم است بخشداران محترم هماهنگی لازم را در این زمینه به عمل آورند .

وی در خصوص تامین نیروی انسانی پایگاههای آتش نشانی نیز گفت: دهیاریها می توانند با استفاده از سهمیه نیروهای امریه سازمان شهرداریها و دهیاریها نیروی انسانی مورد نیاز خود را تامین کنند./ح

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار