در اعلام انزجار و نفرت از حرکت اخیر رژیم صهیونیستی در کشتن کودک 18 ماهه فلسطینی تجمع اعتراض‌آمیز و انزجار از رژیم صهیونیستی کودک‌کش با محوریت امامزاده‌ها در اردبیل برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ 02 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری تجمع«انزجار از رژیم کودک‌کش» اعتراض‌آمیز در اردبیل اظهار کرد: به دنبال جنایت وحشیانه روز جمعه صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن کودک 18 ماهه در خانه یک شهروند فلسطینی در «دوما» نزدیک نابلس، اوقاف استان بنا بر وظایف اسلامی و انسانی خود تجمع «انزجار از اسرائیل کودک‌کش» را در آستانه مقدسه امامزاده میرزاده خانم (س) اردبیل برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام اکبر قیامی افزود: با تدبیر امام (ره) و مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران از روز اول، موضعش را در مقابل این پدیده زشت، روشن کرده است، موضع جمهوری اسلامی ایران که امام فرمودند این است که اساساً این غده سرطانىِ اسرائیل باید از این منطقه کنده شود.

وی هدف از اجرای این تجمع را محکومیت و اعلام انزجار از جنایات وحشیانه کودک‌کشی رژیم غاصب اسرائیل و سکوت جوامع بین‌المللی و حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: تجمع «انزجار از اسرائیل کودک‌کش» در روز سه‌شنبه 13 مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در آستانه مقدسه امامزاده میرزاده خانم (س) با حضور پرشکوه مردم و با استفاده از ظرفیت هیئت‌ها و دستجات و گردهمایی مختلف اعم از برادران و خواهران انجام خواهد شد.

قیامی ادامه داد: در تجمع « انزجار از اسرائیل کودک‌کش » برنامه‌هایی همچون اقامه با شکوه نماز جماعت مغرب و عشا، قرائت قرآن توسط قاریان ممتاز استانی، سخنرانی با محوریت تبیین جنایات صهیونیست غاصب، سر دادن ندای دشمن شکن «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «انزجار از اسرائیل کودک‌کش»، شعرخوانی، قرائت دعای توسل و مداحی و قرائت قطعنامه در پایان تجمع اجرا خواهد شد.

وی از عموم مردم اردبیل دعوت کرد در این مراسم به صورت باشکوه حضور پیدا کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار