آیین تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان ابرکوه در محل سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۷۰۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 12 January 2019

امین الرعایا معاون سوادآموزی آموزش و پروش استان یزد در مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه با اشاره به خدمت به حق‌الله که بالاترین و با ارزش‌ترین خدمت است، گفت: خدمت به مردم در آموزش‌وپرورش یک فرصت برای تحقق این مهم است.

امین الرعایا افزود: انتظارات جامعه از مجموعه آموزش‌وپرورش بیشتر از دیگر ادارات و سازمانهاست و تعلیم و تربیت نیز باید در مسیر اسلام و اعتلای کلمه‌الله باشد.

وی بیان کرد: مدیران مدارس خط مقدم نظام آموزشی جامعه هستند و باید متصدیان امر تعلیم و تربیت برای رشد و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان تلاش مضاعفی داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه با بیان اینکه آموزش‌وپرورش عامل رشد علمی و پیشرفت موفقیت‌های جامعه است، اضافه کرد: این نهاد مجموعه‌ای ارزشی و رسالتی خطیر دارد و نمی‌توان از آموزش‌وپرورش به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین رکن اساسی جامعه، به‌سادگی عبور کرد.

وی تصریح کرد: این نهاد آموزشی و فرهنگی محل سیاسی و سیاست‌بازان نیست و تاکنون اجازه ندادیم و نخواهیم داد که جولانگاه سیاسی و سیاست زدگی مسئولان شود.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: خدمت کردن در نهاد آموزش‌وپرورش باید بدون گرایش‌های سیاسی انجام شود و دغدغه و تلاش مسئولان جهت موفقیت‌ها در راستای اهداف نظام صورت گیرد.

در پایان مراسم؛ از خدمات پنج‌ساله مسلم روحی پناه تقدیر و محمدعلی کریمی به سمت رئیس آموزش‌وپرورش ابرکوه معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار