معاون استاندار ایلام:
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: ۳ جایگاه سوخت در محور ایلام به‌مرز مهران تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷ 02 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، حسین کلانتری بعد از ظهر امروز در نشست ستاد اربعین استان ایلام، اظهار داشت: به‌دلیل حجم بالای تردد زائران در کمربندی شرقی ایلام، سیستم روشنایی کمربندی شرقی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی در کنارگذر و سطح شهر و نیز برپایی ایستگاه‌های صلواتی باید در دستور کار معاون عمرانی استانداری و شهرداری ایلام قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه خدمت به‌زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمت به انسانیت، ارج نهادن به مقام شهداء و سرور و سالار شهیدان در کربلا است، افزود: زیر ساخت‌های استان ایلام برای ایام اربعین در حال آمادگی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام عنوان کرد: کار تعریض جاده ایلام – مهران از سمت مهدی‌آباد، تقاطع صالح‌آباد، پل کنجانچم و استقرار سه جایگاه توزیع سوخت در دست اقدام است و تا یک ماه آینده به‌بهره‌برداری می‌رسند.

وی گفت: کنارگذر شرقی مراحل زیر ساخت آن آماده و در حال حاضر حدود شش کلیومتر آسفالت شده و به‌طور قطع تا یک ماه آینده تحویل می‌شود.

کلانتری عنوان کرد: باید هر چه سریع‌تر عملیات اجرائی ایجاد پارکینگ 100 هکتاری ورودی مهران با همه نیازمندی‌های پیش‌بینی‌شده آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته‌های دوگانه هر پانزده روز یک بار و از مهرماه به بعد هر هفته یک بار برگزار می‌شود، گفت: اعضاء موظف هستند که صورت‌جلسه را به ستاد اصلی در استان ارسال تا برنامه‌ریزی لازم برای مدیریت کار انجام شود.

کلانتری با تأکید بر اسکان زوار در ایام اربعین در ایلام، تصریح کرد: در شهرستان‌های چرداول، سیروان، ایلام، ایوان، مهران و دهلران جلسات کمیته اسکان برگزار شود و صورت‌جلسات آن به ستاد اصلی فرستاده شود تا در ایام اربعین از ظرفیت این مراکز برای اسکان زوار استفاده بهینه شود.

وی گفت: با همکاری فرمانداران شهرستان‌های یادشده نقاط اسکان تعریف، کدگذاری و آمادگی لازم برای ارائه خدمات مناسب و مطلوب فراهم شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار