مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به برگزاری جشنواره خاطره‌گویی همزمان با ایام الله دهه فجر در یزد گفت: چهره‌های شاخص انقلابی و جنگ تحمیلی یزد در ایام الله دهه فجر معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۶۹۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ 01 January 2019

سید‌حسین پیغمبری در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، اداره کل آموزش و پرورش استان و چند نهاد دیگر در یزد اقدام به برگزاری 150 برنامه، ویژه مخاطبان کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر تدارک دیده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با بیان اینکه ارگان‌های متولی برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر همکاری و هم افزایی بسیار خوبی در راستای برگزاری مراسمات دارند تصریح کرد: این همکاری اگر با دقت و با برنامه ریزی صورت گیرد، مراسمات به بهترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشنواره قصه گویی با عنوان "چله انقلاب " را یکی از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر برشمرد و خاطرنشان کرد: برپایی جشنواره بادبادک‌ها، جشن 40 بهار، برپایی گفتمان‌های دینی در مدارس و همچنین جشنواره بازی‌های بومی و محلی از دیگر برنامه‌های ویژه در ایام الله دهه فجر در استان یزد است.

پیغمبری نصب درخت نمادین انقلاب، ساخت 40 کبوتر کاغذی و تلفیق با طرح ادبی، برگزاری جشنواره خاطره گویی و برپایی نمایشگاه دست سازه‌های کودکان را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر یزد نام برد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در پایان یکی از برنامه‌های شاخص این کانون را معرفی چهره‌های شاخص انقلاب و جنگ تحمیلی است تصریح کرد: رونمایی از کتاب "تویی که می‌نویسی " از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در ایام الله دهه فجر امسال است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار