سرهنگ افشین یاری از کشف ۶ فقره انواع سرقت سیم و کابل برق، دوچرخه و اماکن خصوصی و دستگیری ۶ نفر در این رابطه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و بیان کرد: پرونده برای متهمان تشکیل شد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
کد خبر: ۶۹۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸ 31 December 2018
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف یک هزار و ۶۶۰ کیلوگرم برنج خارجی و قاچاق در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ بزرگعلی نوری در تشریح این خبر عنوان کرد: در پی اجرای طرح‌های مبارزه با کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی شهرستان بهار، مأموران پاسگاه آبرومند این شهرستان موفق به کشف یک هزار و ۶۶۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه شدند.

وی افزود: این محموله از استان‌های همجوار و مرزی در یک خودرو نیسان بارگیری شده و ارزش ریالی آن ۱۶۰ میلیون ریال است که بلافاصله پس از کشف و ضبط کالای قاچاق، خودرو و یک نفر قاچاقچی دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه موارد مشکوک پلیس را از طریق سامانه ۱۱۰ مطلع کرده و چنانچه نسبت به عملکرد کارکنان انتظامی، پیشنهاد، انتقاد و یا شکایاتی دارند از طریق سامانه ۱۹۷ با بازرسی نیروی انتظامی در تماس باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف یک دستگاه خودرو سواری پراید سرقتی، در نتیجه گشت‌زنی هدفمند و هوشمندانه عوامل گشتی در سطح شهرستان خبرداد و اظهار کرد: روز گذشته عوامل گشت یگان امداد در حین گشت‌زنی در بالای گردنه اسدآباد به همدان، به یک دستگاه خودرو سواری پراید بلاصاحب و رها شده مشکوک شدند که با استعلام از سامانه، محرز شد دارای سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۳ عین القضات است که بلافاصله با توقیف و انتقال به پارکینگ، تلاش در جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ افشین یاری از کشف ۶ فقره انواع سرقت سیم و کابل برق، دوچرخه و اماکن خصوصی و دستگیری ۶ نفر در این رابطه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و بیان کرد: پرونده برای متهمان تشکیل شد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه وسایلی از خودرو مورد بحث به سرقت رفته بود، خواستار حفظ و نگهداری صحیح اموال از سوی مالکان به منظور جلوگیری از مورد دستبرد قرارگرفتن اموال توسط سارقان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد کارآمدی عوامل گشتی در برخورد با جرائم و سایر رخداد‌های انتظامی را یکی از بزرگترین موفقیت‌های پلیس‌های اجرایی و کوپ به عنوان سرانگشتان پلیس دانست و برصحت عمل آنان صحه گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار