معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌ها برای بزرگداشت دهه فجر، گفت: مردمی بودن برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.
کد خبر: ۶۹۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 23 December 2018

علی زینی‌وند  در نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت مردمی بودن برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: مهمترین موضوعی که بایستی در برگزاری برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گیرد، مردمی نمودن برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب است.

وی افزود: در واقع انتظار این است که ذهن‌‌ها برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کاملا از دولتی بودن و تخصیص اعتبار بیرون آورده شود؛ چرا که یک تک‌تومانی برای این جشن از اعتبار دولتی در نظر گرفته نشده و مطلوب جشن انقلاب نیز مردمی بودن آن است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت ادارات و دستگاه‌ها برای جشن انقلاب، اظهار داشت: ما در راستای برنامه‌های شاخص و تأثیرگذار نهایت تلاش را به کار می‌بریم؛ اما کماکان تأکید ما در راستای جشن انقلاب، سمت‌وسوی ابتکارات و استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

زینی‌وند با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب درصددیم تا از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌ها برای بزرگداشت دهه فجر نهایت استفاده و بهره ببریم، عنوان کرد: دهه فجر و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از قداست و اهمیت زیادی برخوردار است و قطعا امسال نسبت به گذشته باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت نمایشگاه بین‌المللی یزد در قالب طرح عمده سروسامان گرفته و آماده افتتاح است و درصددیم تا در صورت امکان در دهه فجر سال جاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در قالب طرح عمده برای استان رقم بخورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار