مانیزان یا ابزارسازان درمانگر؟ پرسشی که در روزهای اخیر برای جامعه بسکتبال دیگر کلیشه‌ای شده و پاسخ‌هایش کلیشه‌ای‌تر! در این گزارش، به دنبال رقابت و دوئل این تیم‌ها در لیگ دسته اول بسکتبال هستیم.
کد خبر: ۶۸۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 02 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کرمانشاه سابقه خوبی در بسکتبال دارد، سال 1335 شمسی یعنی 59 سال پیش در حالی که مسابقه‌های بسکتبال قهرمانی کشور با تعداد تیم‌های اندکی برگزار می‌شد کرمانشاه با داشتن چهره‌هایی نظیر محسن فرزانه، محسن پارسایی، اکبر وحدتی، محسن هاشمی و شادروانان فریدون برهمن و مسعود مشکین که از نخستین‌‌های بسکتبالیست‌های استان بودند در سطح کشور همیشه جزو مدعیان بود؛ اما اکنون شاهد آن رزوهای خوب و رویایی نیستیم؛ چرا؟

خبرگزاری فارس در گزارشی تحلیلی به دوئل پنهانی تیم‌های مانیزان و ابزارسازان درمانگر پرداخته است که احتمال می‌رود فضا برای آن‌ها سخت و حاشیه‌ساز شود.

*آیا 2 پادشاه در یک اقلیم می‌گنجند؟

ماجرای حضور همزمان تیم‌های مانیزان و ابزارسازان درمانگر در لیگ دسته اول بسکتبال این روزها به یک معمای پیچیده و تقریبا لاینحل بدل شده است. چالشی که شاید شاهپور مردانی و... را با مشکلات بسیاری در آینده مواجه سازد.
سخنان و طعنه‌های انتقاد‌آمیز شاهپور مردانی سرمربی تیم مانیزان نسبت به سرمایه‌گذار عظیم مالکان تیم ابزارسازان درمانگر در لیگ دسته اول بسکتبال همچنان ادامه دارد و این صحبت‌ها تنها به ضرر بسکتبال کرمانشاه است.

دلیل این صحبت‌های مردانی عدم توجه هیأت بسکتبال به تیم مانیزان است، موضوعی که سرمربی تیم مانیزان می‌داند اگر تداوم یابد تیمش را در آینده از قاب چشم‌ها دور خواهد کرد و چه بسا تداوم این ماجرا، در نتیجه‌گیری نیز برایشان چالش‌هایی به وجود آورد.

*مانیزان یا ابزارسازان؟ کدام از آن ها مرز محبوبیت را رد خواهند کرد؟

هنوز مشخص نیست در صورت برگزاری احتمالی تیم‌های مانیزان و ابزارسازان درمانگر با یکدیگر، مبارزه با قانون بسکتبال خواهد بود یا نه، با این حال قطعا این مسابقه می‌تواند به عنوان جدالی بسیار زیبا و ماندگار در تاریخ بسکتبال کرمانشاه ثبت شود.

سخت است پیش‌بینی کرد رقابت و دوستی این تیم‌ها چگونه پیش خواهد رفت، اما باید منتظر دوئل آن‌ها با یکدیگر باشیم، این که کدام از آن‌ها مرز محبوبیت را رد خواهند کرد و به تیم اول شهر تبدیل خواهد شد، سوالی خواهد بود که برای دریافت پاسخ آن باید صبر کنیم.

*نقش رئیس هیأت بسکتبال

کرم احمدیان، رئیس هیأت بسکتبال استان چه می‌تواند بکند وقتی می‌بیند چنین فضایی دور و بر تیم‌های مانیزان و ابزارسازان درمانگر است؟ بهترین راه حل این‌است که وی کاری کند که تیم مانیزان را از لحاظ روحی و روانی بیش از این دچار تزلزل نشود و خود نیز از فشارهای به وجود آمده نجات دهد، اما این تصمیم چه زمانی گرفته خواهد شد و چگونه مشکلات را از پیش رو برمی‌دارد؟ مانیزان در آستانه جنجالی بزرگ میان عدم حمایت هیأت و البته کم توجهی مدیران کارخانه مانیزان است و ابزارسازان درمانگر هم ممکن است همین فضا را هر چند با ضربه کمتر تجربه کند.حالا با تمام این

تفاسیر، همکاری احتمالی مانیزان و ابزارسازان در روزهای آینده می‌تواند این شایعات را آرام آرام از خاطر بستبال دوستان پاک کند، ولی وظیفه رئیس هیأت بسکتبال برای آرام ساختن فضای فعلی بسیار سخت است، وی بسیار خوب می‌داند که برای کسب موفقیت باید این تیم‌ها آرام و بی‌حاشیه باشند در غیر این‌صورت فضای بسکتبال متسنج خواهد شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار