سرمربی تیم بسکتبال مانیزان کرمانشاه به نداشتن قرارداد مالی بازیکنان و کادر فنی این تیم اشاره کرد و گفت: اسکلت اصلی تیم ابزارسازان درمانگر را بازیکنان قدیمی مانیزان تشکیل داده‌اند.
کد خبر: ۶۸۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 02 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس، بازگشت تیم مانیزان به عرصه بسکتبال و رقابت‌های لیگ دسته اول برای کرمانشاهی‌ها جذاب است و همزیستی‌اش با تیم ابزارسازان درمانگر جذاب به نظر می‌رسد، سخت است پیش‌بینی کرد رقابت و دوستی این تیم‌ها چگونه پیش خواهد رفت، اما باید منتظر دوئل آن‌ها با یکدیگر باشیم، این که کدام از آن‌ها مرز محبوبیت را رد خواهند کرد و به تیم اول شهر تبدیل خواهد شد، سوالی خواهد بود که برای دریافت پاسخ آن باید صبر کنیم.

شاهپور مردانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در کرمانشاه در خصوص بازگشت بی سر و صدا مانیزان به رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال،گفت: بالاخره مانیزان برند بسکتبال کرمانشاه است و این تیم در بین جامعه بسکتبال ایران معروف است.

سرمربی تیم بسکتبال مانیزان کرمانشاه افزود: با اینکه مدیرعامل کارخانه مانیزان قول حمایت از تیم را داده است، اما تاکنون مبلغی از را دریافت نکرده‌ایم و با کمک‌های مالی گوران ثابتی که در کنار تیم هستند توانسته‌ایم در لیگ دسته اول شرکت کنیم.

وی در ادامه به نداشتن قرارداد مالی بازیکنان این تیم اشاره کرد و اظهار داشت: نه بازیکنان و نه کادر فنی تیم مانیزان بدون قرارداد در لیگ بازی می‌کنند، فکر می‌کنم فقط این موضوع برای تیم ما اتفاق افتاده است.

مردانی با بیان اینکه اسکلت اصلی تیم ابزارسازان درمانگر را بازیکنان قدیمی مانیزان تشکیل داده‌اند، گفت: حدود 6 بازیکن سابق ما به علت داشتن پیشنهاد مالی مناسب به تیم ابزارسازان کرمانشاه پیوسته‌اند و برای این تیم بازی می‌کنند.

سرمربی تیم بسکتبال مانیزان کرمانشاه ادامه داد: تیم ابزارسازان یک مربی و چند بازیکنان سرشناس غیربومی جذب کرده که به همین علت، هیأت بسکتبال بیشتر روی این تیم تمرکز دارد و تلاش می‌کند آن‌ها در لیگ نتیجه بگیرند.

وی ریخت و پاش زیاد در تیم مانیزان را یک ذهنیت اشتباه دانست و تصریح کرد: برخی افراد به همین دلیل تلاش کرده‌اند وارد تیم شوند، اما مدیرعامل کارخانه مانیزان مانع ورود این افراد به مجموعه شده است.

مردانی با بیان اینکه بازیکنان تیم مانیزان دنبال اهداف مالی نیستند، اظهار داشت: هر چند این مسائل می‌تواند سبب به هم ریختن تمرکز بازیکنان شود، ولی در تیم مانیزان، بازیکنان و کادر فنی برای موفقیت مسائل مالی را در نظر نمی‌گیرند و در حال حاضر تنها به درخشش در فصل جدید لیگ دسته اول فکر می‌کنند.

سرمربی تیم بسکتبال مانیزان کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به اینکه وضعیت مالی خوبی نداریم به بازیکن غیربومی تیم که اهل اردبیل است ماهیانه 500 هزار تومان هزینه می‌دهیم تا با این مبلغ برای خودش صبحانه، نهار و شام تهیه کند.

وی با بیان اینکه احتمال رویارویی تیم‌های مانیزان و ابزارسازان درمانگر در هفته دوم لیگ دسته اول وجود دارد، گفت: ترجیح می‌دهیم در برابر آن‌ها قرار نگیریم چون می‌دانیم اگر این دیدار انجام شود اتفاقات خوبی صورت نخواهد گرفت.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار