نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه منطقه آزاد و تجاری اردبیل که از سوی دولت تقدیم مجلس شده است،‌ در کمیسیون امنیت ملی مجلس با اکثریت آراء به تصویب رسید.
کد خبر: ۶۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 29 July 2015

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: بعد از ماه‌ها چشم انتظاری و حرف و حدیث‌های مختلفی که در مورد لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل مطرح بود، کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه عصر امروز خود با کلیات راه‌اندازی منطقه در محدوده استان اردبیل موافقت کرد.

وی ادامه داد: قرار است بعد از تصویب کمیسیون امنیت ملی، لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل در کمیسیون اصلی اقتصاد مجلس به تأیید نهایی برسد تا سپس برای تصویب نهایی در صحن علنی مجلس مطرح شده و مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: علاوه بر لایحه منطقه آزاد تجاری اردبیل، منطقه آزاد مهران نیز در جلسه عصر امروز این کمیسیون به تصویب رسید.

حقیقت‌پور در پایان توضیح داد:‌ انتظار می‌رود با سرعت رسیدگی به این لایحه تا پایان مجلس نهم مقدمات تصویب نهایی این منطقه به انجام برسد تا بستر اجرایی آن از سال آینده فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار