مسؤل دفتر نماینده، ولی فقیه در مهریز؛
مسؤل دفتر نماینده، ولی فقیه مهریز گفت: آمریکا می‌خواهد ذهن بسیجیان را از ولایت خالی و منحرف کند همه با بصیرت افزایی پشتیبان ولایت و رهبری باشید.
کد خبر: ۶۸۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 29 November 2018

مهدی کفاش مسؤل دفتر نماینده، ولی فقیه در مهریز در جلسه هم اندیشی خواهران بسیجی پایگاه حضرت زهرا (ص)گفت: دشمن در صدد است با تحریم‌ها و نا امیدی کارکرد‌های بسیج را کم رنگ کند.

مسؤل دفتر نماینده، ولی فقیه با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد مقدسی است، افزود: دشمنان می‌خواهند با تهدید یا تشویق و وعده پول مردم را منحرف کنند. 

حجت الاسلام والمسلمین کفاش افزود: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ در جهان شناخته شده و می‌خواهد به تدریج ذهن بسیجیان را از ولایت خالی و منحرف کند همه باید با بصیرت افزایی پشتیبان ولایت و رهبری باشید.

وی افزود: هدف از انقلاب اسلامی حفظ اسلام بود نه مسایل مادی ، دشمن درونی در هر فرد پایه‌های ایمان را متزلزل می‌کند.

حجت السلام کفاش گفت: نباید بگذاریم فرهنگ بسیجی را از کشور ایران بگیرند خدا محوری، روحیه جهادی، ولایت مداری از ویژگی‌های ارزنده بسیجیان است.

وی ادامه داد: جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردند از فرهنگ غرب و نهراسیدند از فتنه‌ای دشمنان است. با روحیه انقلابی و بسیجی ممکن می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین کفاش با اشاره به وظیفه بسیجی در این زمان گفت: بسیجیان در رسیدن به هدف باید ثابت قدم و صادق و بدور از فتنه‌های که در فضای مجازی رخ می‌دهند باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار