کد خبر: ۶۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳ 28 July 2015
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: سایپایی ها با فضاسازی و مطرح کردن توقعات غیر منطقی در ماه های اخیر زمینه خروج از این استان را برای خود فراهم کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری اهالی رسانه با محوریت بررسی خروج تیم فوتبال سایپا از البرز که شامگاه گذشته با حضور نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان البرز و اصحاب رسانه برگزار شد.

محمدجواد کولیوند اظهار کرد: در یک دهه گذشته تلاش بسیاری شد تا با ایجاد برخی زیرساخت ها زمینه حضور موثرتر سایپا در استان البرز مهیا شود و در همین راستا ما زمینه میزبانی لیگ آسیا و بازی مقابل سرخابی ها را فراهم کردیم اما متاسفانه هر بار این فرایند با مانع تراشی و بروز برخی مشکلات به سرانجام نرسید تا در نهایت این باشگاه از البرز رفت.

وی افزود: انتقال باشگاه سایپا به کرج و واگذاری کامل مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی در طی سال های گذشته برای نیل به این هدف از سوی استان طرح شد اما هر بار پس از برگزاری جلساتی به نتیجه نرسید.

کولیوند با بیان اینکه سایپایی ها مبلغ قرارداد مورد توافق را با تهدید و زور پرداخت می کردند، گفت: میزان بهای اجاره ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج در سال ۹۰ و ۹۱ پانزده میلیون تومان بود و این میزان در سال ۹۳ به ۲۵ میلیون رسید که در مقایسه با دیگر تیم های کشور مبلغ کمتری بود با این حال در پرداخت این مبلغ هم تاخیر وجود داشت و به سختی از سوی هیئت فوتبال استان وصول می شد.

نماینده مردم کرج در خانه ملت ادامه داد: در موضوع رفتن سایپا باید در برخی موضوعات نیز حق را به طرف مقابل بدهیم آنجایی که نتواستیم بستر مناسب برای حمایت از این تیم را مهیا کنیم و ازجنبه های روانی نیازهای این تیم در استان البرز محقق نشد.

کولیوند با بیان اینکه مدیران باشگاه سایپا برای انتقال از البرز دستور ویژه معاون اول رییس جمهور را داشتند، گفت: ما پس از اطلاع از تصمیم این باشگاه پیگیری های بسیاری را با مدیران گروه خودروسازی و وزرات صنایع داشتیم اما در نهایت علیرغم قول مساعد مدیران گروه به واسطه دستور ویژه معاون اول رییس جمهور رایزنی ها به سرانجام نرسید و تیم به تهران منتقل شد.

وی بیان کرد: به نظرم در موضوع رفتن سایپا نباید انگشت اتهام را به سمت یک طیف و گروه خاص گرفت چرا در این اتفاق مجموع استان اثرگذار بود و در نهایت این سهل انگاری ها دست به دست هم داد تا این باشگاه پس از سالها این استان را ترک کند.

کولیوند این اتفاق را تلنگری برای البرز دانست و گفت: باید از فرایند آوردن تیم های استیجاری به این استان فاصله بگیریم و با تغییر نگاه و استراتژی خود به سمتی برویم که تیم های بومی البرز تقویت شده و در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیرند.

وی در پایان افزود: استان البرز استانی نوپاست و در بخش های مختلف باید کارهای زیادی صورت گیرد با این حال ما ورزش را یکی از حوزه های مهم کاری خود می دانیم و تلاش می کنیم کمبودهای این بخش در کوتاه ترین زمان کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار