با تلاش ماموران پلیس آگاهی البرز محقق شد
رییس پلیس آگاهی استان البرز از کشف انواع کالای قاچاق با ارزش تقریبی 30 میلیادرد ریال که در مخزن سوخت یک دستگاه تریلر جاسازی شده بود، در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 27 July 2015
به گزارش تابناک – البرز: سرهنگ حمید رضا گل صباحی افزود: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر تجمیع و دپوی انواع کالای خارجی در سوله ای در ماهدشت کرج پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت. 
وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع به صورت نامحسوس و با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی محل مورد نظر را تحت نظر قرار دادند تا اینکه در ساعت یک بامداد روز گذشته یک دستگاه تریلی از داخل سوله خارج و به سرعت از محل دور شد.
گل صباحی ادامه داد: ماموران بلافاصله خودرو مذکور را تعقیب و پس از توقیف خودرو، راننده آن به نام «الف» را دستگیر و به محل مذکور مراجعه و در بازرسی از داخل انبار تعداد شش هزار و 284 عدد انواع لوازم بهداشتی و آرایشی، تعداد 87 عدل انواع البسه خارجی ، تعداد تقریبی 625 قوطی انواع کپسول و پودر مکمل غذایی ، تعداد 51 هزار عدد کارت اعتباری تلفن همگانی و تعداد تقریبی 13 هزار و 200دستگاه انواع گوشی تلفن همراه کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.
وی یادآورشد: این مقدار کالای قاچاق در سه مخزن استوانه ای که به طرز ماهرانه ای در زیر دریچه های بالایی مخزن حاوی روغن تعبیه شده بود کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار