فرماندار چرداول ؛
فرماندار چرداول گفت: شهرستان چرداول بعنوان دروازه ورود و خروج مسافرین و زائرین عتبات عالیات در استان ایلام می باشد و هم اکنون تردد زائران از این شهرستان به سمت مهران به سهولت در جریان است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.
کد خبر: ۶۷۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 27 October 2018

به گزارش تاناک ایلام ؛ مراد یگانه افزود: در پی وقوع بادو باران و شرایط جوی ناپایدار در سطح شهرستان چرداول همه نهادها ی اداری و خدماتی در حالت آماده باش کامل بودند و به خدمت رسانی به مردم و بویژه زوار کربلا پرداختند.

وی ادامه داد: در راستای خدمات رسانی مناسب به مسافران و زائرین عتبات عالیات تمام مدارس ،مساجد، حسینیه ها و اماکن ورزشی آمادگی رای اسکان زائران در نظر گرفته و شرایط و امکانات کافی همچون پتو و وسایل گرمایشی نیز در این مراکز در دسترس آن ها قرار گرفت.

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان چرداول در ادامه بر استقرار راهداری به همراه اکیب های خود با تجهیزات کامل در مسیر بانکول و تنگه قیر و همچنین استقرار ادوات و نیروهای شهرداری تابع شهرستان چرداول برای خدمت رسانی و رفع مشکلت احتمالی تاکید کرد.

یگانه یادآور شد: شهرستان چرداول بعنوان دروازه ورود و خروج مسافرین و زائرین عتبات عالیات در استان ایلام می باشد و هم اکنون تردد زائران از این شهرستان به سمت مهران به سهولت در جریان است و هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

وی گفت : شهرستان چرداول یکی از مبادی اصلی ورودی استان ایلام است که هرساله میزبان گردشگران زیادی است وایام اربعین بیشترین حجم ترافیک را به خود اختصاص می دهد.

فرماندار چرداول افزود: امسال 2 موکب برای خدمات دهی به زائران به صورت مجتمعی برگزار شده وتا 25 مهرماه راه اندازی می شوند.

یگانه خاطر نشان کرد:اکیب های نظارتی بهداشت ونظارت بربازار درایام اربعین از بازار ومواد بهداشتی وغذایی به صورت دائم نظارت خواهد کرد.

وی عنوان کرد:با همکاری نیروهای امنیتی ونظامی امنیت کامل در سراسر شهرستان برقرار شده و 6 توقف گاه با امکانات مناسب برای زائرین در نظر گرفته شده است.

فرماندار چرداول تصریح کرد:مشارکت های مردمی می تواند نقش مهمی در خدمت رسانی به زائرین اربعین داشته باشدودراین صورت باید مشارکت های مردمی بیشتر شود.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30کیلومتری ایلام قرار دارد و بعنوان دروازه عتبات و عالیات در استان از 3سه محور شباب ،هلیلان و قلاجه سالانه شاهد مسافرت هزاران زائر کربلای معلی می باشد.

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار