مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ۱۲ پایگاه ثابت جاده‌ای با ۶۹ نفر روز به همراه چهار پایگاه موقت برای ایام اربعین حسینی نیز خدمات‌رسانی به زائران را دارند.
کد خبر: ۶۷۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 25 October 2018
بهروز کارخانه‌ای از اعزام نیرو و خدمات خودرویی به عراق در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: چهار پایگاه موقت امدادی نیز در اربعین حسینی خدمات‌رسانی را به زائران خواهند داشت.

به گزارش فارس، کارخانه‌ای ضمن اعلام آمادگی هلال احمر برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار کرد: اعزام نیرو و خودرو به کشور عراق شامل یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه تریلی و یک تیم درمان است.

وی با اشاره به اینکه در مرز مهران نیز خدمات‌رسانی خواهیم داشت، گفت: یک دستگاه آمبولانس به همراه دو نیرو در مرز مهران حضور دارد.

وی به فعالیت مرکز واکنش سریع هلال احمر اشاره کرد و افزود: مرکز کنترل و فرماندهی عملیات و کشیک آماده در شعب نیز در این ایام فعال هستند.

کارخانه‌ای با بیان اینکه در ایام اربعین حسینی ۹ نفر نیرو در بخش‌های مختلف به عراق اعزام می‌شوند، افزود: یک پزشک، سه امدادگر، دو نفر پذیرش، یک پرستار، یک نفر تکنسین دارویی و یک نفر نیروی خدماتی خدمات‌رسانی به زائران را در عراق دارند.

وی اضافه کرد: طی دو روز گذشته که شرایط جوی نامناسب بود، یک هزار و ۷۰۰ زائر اربعین حسینی در همدان اسکان یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار