رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان گفت: زیرساخت‌های عمرانی در شهر باید تقویت شود و برای اجرای طرح‌ها باید از توان و ظرفیت نیرو‌های کاردان و متخصص استفاده شود.
کد خبر: ۶۷۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴ 25 October 2018
علی رحیمی فر گفت: اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی از اولویت‌های شهرداری همدان قرار گیرد و قبل از پایان عملیات اجرایی طرح‌ها از شروع طرح‌های جدید جلوگیری شود.

به گزارش ایرنا، رحیمی فر در بازدید از روند اجرای تقاطع غیر همسطح شهید همدانی افزود: پیشرفت اجرای عملیات عمرانی تقاطع ... مسطح سردار همدانی رضایت بخش نیست و باید با سرعت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت منابع مالی شهرداری، باید عملیات اجرایی پل به صورت مرحله بندی پیش برود افزود: باید در مرحله اول پل اصلی به اتمام برسد و تا زمانی که عملیات اجرایی مرحله نخست تکمیل نشده نباید اجرای مراحل بعدی شروع شود.

رئیس کمسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان اضافه کرد: در اجرای طرح‌ها توجه به اولویت‌های اجرای آن‌ها ضروری است.

گفتنی است پیش از این رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بر اتمام پل اصلی تقاطع ... مسطح سردار شهید همدانی تا آبان ماه امسال همزمان با شروع اجلاس جهانی گردشگری تاکید کرده بود.

اعتبار اولیه قرارداد تقاطع ... مسطح سردار شهید همدانی ۴۳۰ میلیارد ریال است، این تقاطع ... مسطح در مجموع به طول ۸۵۰ متر مربع احداث می‌شود و عملیات اجرای آن سال ۱۳۹۴ آغلز شده است، اما یکی از دغدغه‌های اصلی در این طرح کمبود نقدینگی است.

این طرح در قالب سه سطح و ۲ دوربرگردان اجرایی می‌شود و در این طرح زیرگذری دیده نشده بلکه تمام به صورت روگذر اجرایی خواهد شد تا بتواند در مدیریت ترافیک این منطقه موثر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار