مدیرعامل جمعیت هلال احمرایلام خبر داد؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اعزام کاروان سلامت توسط هلال احمر شهرستان های چرداول، ایوان و سیروان به صورت منطقه ای به روستای محروم گاودول خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 14 October 2018

به گزارش تابناک ایلام، مدیر عامل هلال احمر ایلام اظهار داشت : در راستای تامین اهداف جمعیت هلال احمر که حفاظت از سلامت انسان‌ها و کاهش آلام و رنج‌های بشری است، کاروان سلامت هلال احمر ایلام به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، معیشتی ، فرهنگی و آموزشی رایگان به محرومان و نیازمندان روستای گاودول اعزام شدند.

حسین عارفی اظهار داشت: با اجرای این طرح کاروان سلامت بیش از 80 بسته بهداشتی، درمانی، معیشتی و فرهنگی و البسه در بین روستاییان محروم توزیع و همچنین ویزیت پزشک عمومی ، دندانپزشک و مامایی، دارو ، مشاوره ، تست فشار و قند خون و کلاس های فرهنگی و آموزشی به صورت رایگان به کودکان، بیماران سالمند و نیازمند روستاییان گاودول ارائه شد.

عارفی افزود: کاروان سلامت شامل 4 پزشک و داندان پزشک از داوطلبان هلال احمر ، پرستار و همچنین ماما ، مشاور ، تزریقات ، تکنسین دارویی، داروخانه ، بهورز ،15 نفر از اعضای داوطلبان فعال هلال احمر و 11نفر از پرسنل هلال احمر شهرستان های چرداول، سیروان ، ایوان و ایلام در این طرح مشارکت داشتند که در مجموع به بیش از 180 بیمار خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارایه دادند.

وی تصریح کرد: با حضور کاروان سلامت هلال احمر در روستای گاودول در زمینه های فرهنگی و هنری ضمن آموزش کودکان ، بسته‌هاي آموزشی، بسته های لوازم التحریر و اسباب بازی در ميان کودکان توزيع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تاکید کرد: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در تمام ایام سال و به مناسبت های مختلف در راستای خدمات رسانی به افراد خصوصاً در مناطق محروم پیشگام هستند.

گفتنی است روستای محروم گاودول در بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول در استان ایلام قرار دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار