کد خبر: ۶۶۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰ 10 October 2018
تابناک / رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور در بازدید از مناطق سیل‌زده تالش از پرداخت تسهیلات 50 میلیونی ساخت خانه، تهیه لوازم‌خانگی و تعمیرات خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور ظهر امروز از مناطق سیل‌زده روستاهای شیخ محله، گیجاو و روستای خرجگیل بخش اسالم و روستای طولارود بالا بخش مرکزی تالش بازدید کرد.

علیرضا تابش در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به رسیدگی سریع‌تر به وضعیت سیل‌زدگان اظهار کرد: مسئولان باید در مرحله نخست با ابزارآلات و نیروهای انسانی اقدام به امدادرسانی و پاک‌سازی بستر رودخانه کنند و در مرحله بعدی نسبت به بررسی دقیق میزان خسارت اقدام کنند.

 

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات جهت احداث منزل مسکونی به سیل‌زدگان افزود: پس از بررسی دقیق میزان خسارت‌های سیل به منازل مسکونی به هر واحد 50 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان بنیاد مسکن کشور با اشاره به پرداخت تسهیلات جهت تهیه لوازم منزل گفت: برای خسارت‌های لوازم منازل مسکونی پنج میلیون تومان وام بلاعوض، برای واحدهای مسکونی در شهر 40 میلیون تومان و به منازل مسکونی روستایی 30 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته‌شده است.

تابش با بیان اینکه به منازل مسکونی خسارت‌دیده در حاشیه رودخانه‌ها تسهیلات تعلق نمی‌گیرد تصریح کرد: حدود ۱۲ میلیون تومان نیز وام تعمیرات با سود کم‌بهره و 10 میلیون تومان وام برای تهیه زمین به خسارت دیدگان تعلق خواهد گرفت.

در این بازدید، مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان، فرماندار و امام‌جمعه تالش، علیرضا تابش را همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار