فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه از افزایش کشفیات مواد مخدر و انواع سرقت و همچنین تصادفات درون‌شهری منجر به مرگ در ابرکوه خبر داد .
کد خبر: ۶۶۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 08 October 2018

«علیرضا صالحی» در جمع خبرنگاران با تأکید بر نقش کلیدی رسانه‌ها در ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از جرائم، گفت: اگر خبرنگاران مشکلات و معضلات موجود را به موقع انعکاس دهند، می‌توان در اسرع وقت آن‌ها را پیگیری و حتی‌المقدور از وقوع برخی جرائم جلوگیری کرد .

وي ضمن تأکید بر ضرورت آموزش و فرهنگ‌سازی نسبت به آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: مردم باید نسبت به مشکلات روز و خطرهایی که در کمین جامعه و به‌ویژه نسل جوان و نوجوان است، آگاه شوند و با هوشیاری کامل با مسائل برخورد کنند تا منجر به معضلات بزرگ نشود .

صالحی خاطرنشان کرد: برقراری امنیت و حفظ نظم در جامعه تنها بر عهده نیروی انتظامی نيست و ضروری است که کلیه دستگاه‌ها با این مجموعه همکاری لازم را داشته باشند. ضمن این که مردم نیز می‌توانند با اطلاع دادن موارد مشکوک از طریق پلیس 110، در برقراری نظم و امنیت مشارکت کنند .

وي در ارائه گزارش عملکرد یک سال گذشته، گفت: کشفیات انواع مواد مخدر و انواع سرقت نسبت به وضعیت مشابه سال گذشته به ترتیب 38 و 52 درصد افزایش داشته و کشفیات کالای قاچاق نیز به میزان بیش از 7 میلیارد و 711 میلیون ریال بوده است .

صالحی در حوزه پلیس راهور از افزایش 25 درصدی آمار تصادفات درون‌شهری منجر به مرگ خبر داد و تصریح کرد: بسیاری از این تصادفات ناشی از عدم رعایت قوانین و موازین ایمنی توسط موتورسیکلت سواران و همچنین تکمیل نشدن باند کمربندی است که موجب تردد ماشین‌های سنگین در داخل شهر می‌شود .

فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه در پايان اضافه كرد: تعویض هزار و 631 مورد پلاک، صدور هزار و 680 فقره گواهی‌نامه، توقیف 800 دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت، توقیف 592 دستگاه خودروی متخلف، عملیاتی شدن هفت هزار و 522 مورد تماس‌های 110 از بیش از 12 هزار تماس، از جمله اقدامات و خدمات مجموعه نیروی انتظامی بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار