فرماندار ابرکوه:
فرماندار ابرکوه با اشاره به ضرورت تلاش همگانی برای ارتقای نظم و امنیت در جامعه، گفت: فرهنگ قانون مداری به عنوان زیربنای ایجاد نظم و امنیت باید در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۶۶۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 07 October 2018

 مراسم بزرگداشت نیروی انتظامی با حضور مسئولین ارشد، نیروهای مسلح، خانواده‌های شهدا و سایر مسئولین شهرستان در محل فرماندهی انتظامی ابرکوه برگزار شد.

محمدکاظمی نسب فرماندار ابرکوه در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: پس از نیازهای جسمانی، مهم‌ترین نیاز انسان و جوامع مختلف نظم و امنیت است که گستردگی و بنیادی بودن آن موجب شکل‌گیری نیروی انتظامی شده است.

کاظمی نسب با بیان اینکه گستردگی خدمات نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست، افزود: برنامه‌هایی که نیروی انتظامی دارد، اساسی‌ترین نیاز جامعه امروز است که نمونه عینی آن مبارزه با مواد مخدر است که می‌توان از آن به عنوان ریشه بسیاری از جرائم یاد کرد.

وی در ادامه بر گسترش فرهنگ قانون مداری و احترام به قانون تأکید کرد و اذعان کرد: وقتی قرار است قانون اجرا شود بعضاً مقاومت‌هایی دیده می‌شود که اگر بخواهیم نظم و امنیت برقرار شود باید قانون مداری را به عنوان زیربنای آن، در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم.

در ادامه این مراسم نمایشگاه تجهیزات ترافیکی پلیس راهور و ساختمان نمازخانه کلانتری با حضور علیزاده امام جمعه بخش بهمن، فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رحمت زاده رئیس دادگستری و سایر مسئولین شهرستان افتتاح شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار