رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبرداد
در حال حاضر در تمام بیمارستان های سطح استان بسته هتلینگ شامل رفاهیات، زیباسازی فضای فیزیکی، رفع نواقص تاسیسات و ... در حال اجراست و دو فاز هتلینگ در سال ۹۳ به اتمام رسیده و در حال حاضر فاز سوم آن در حال اجرا است.
کد خبر: ۶۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 25 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،علی دلپیشه اظهار داشت: خوشبختانه با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بحث هتلینگ اقدامات بسیار خوبی داشته ایم و با جدیت از سوی دانشگاه علوم پزشکی این طرح در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تمام بیمارستان های سطح استان بسته هتلینگ شامل رفاهیات، زیباسازی فضای فیزیکی، رفع نواقص تاسیسات و ... در حال اجراست و دو فاز هتلینگ در سال ۹۳ به اتمام رسیده و در حال حاضر فاز سوم آن در حال اجرا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه های تکمیلی و خاتمه یافته در سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: مرکز بهداشتی درمانی شماره شش و پاکل گراب در شهرستان ایلام، مرکز بهداشتی درمانی گوراب شهرستان سیروان، مرکز بهداشتی درمانی شهرک ولی عصر (عج) بدره و مرکز بهداشتی درمانی شماره دو شهرستان ملکشاهی توسط دانشگاه علوم پزشکی مراحل احداث آنان به پایان رسیده است.

وی اضافه کرد: پایگاههای جاده ای واقع در روستای چنارباشی، کبیرکوه آبدانان، بخش شباب شهرستان چرداول و چنگوله مهران نیز در سال ۹۳ به مرحله ساخت و بهره برداری رسیده اند و در حال حاضر در این پایگاه ها خدمات دهی به حوادث احتمالی ارائه می شود.

وی به ذکر پروژه های در حال اجرا در دانشگاه علوم پزشکی ایلام پرداخت و بیان داشت: پروژه های متعددی در سطح استان در حال ساخت است که شامل تغییرات و اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان های ۹ گانه در سطح استان، احداث بیمارستان سوختگی واقع در بلوک C بیمارستان امام (ره)، احداث کتابخانه مرکزی، ساخت مرکز بیماری های رفتاری، احداث ساختمان دانشکده پزشکی (در حال مطالعه و بررسی)، احداث اورژانس بدره، لومار و ملکشاهی، احداث دی کلینیک ملکشاهی، احداث مرکز بهداشتی درمانی منطقه میدان میشخاص، محوطه سازی بیمارستان امام رضا (ع) ایوان و احداث خانه بهداشت فرخ آباد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه گفت: همچنین احداث مرکز بهداشتی درمانی سبزی آباد ایلام و مرکز بهداشتی درمانی شماره دو آبدانان و احداث خانه های بهداشت روستاهای آب چشمه و کلم بدره، هلیره، چشم کبود، سرپله و جابر انصار آبدانان نیز در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: طرح هایی شامل بهبود استاندارد بلوک های زایمانی بیمارستان های سطح استان، بهبود و استاندارد سازی بخش اورژانس بیمارستان های استان و بهبود و استانداردسازی بخش های ICU و NICU در بیمارستان های سطح استان نیز در حال ساخت است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار