فرمانده سپاه الغدیر:
فرمانده سپاه الغدیر با بیان این‌که شوراها حلقه اتصال مردم با نظام هستند، گفت: عملکرد مسئولان باید اعتماد مردم به نظام را در شرایط کنونی افزایش دهد.
کد خبر: ۶۵۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ 26 September 2018

سردار«فتح الله جمیری» با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی که با حضور خانواده شهدا و تمام اعضای شورای شهر برگزار شد با اشاره به حمله تروریستی روز 31 شهریور ماه امسال به مردم ولایت مدار اهواز، اظهار کرد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس صاحبان اصلی انقلاب و الگویی مناسب برای مقابله با استکبار هستند.

وی خانواده شهدا، جانبازان و آزاده‌های دلاور را نمادی دیگر از ایثارگری دانست و افزود: امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا، ایثارگری‌های خانواده شهدا و جانبازان است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه با بیان این‌که اعتقاد مردم به مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده است، گفت: شوراها به عنوان حلقه اتصال نظام با مردم نقش مهمی در تقویت این اعتماد و برقراری امنیت پایدار ایفا می کنند.

جمیری افزایش اعتماد مردم به عملکرد مسئولان، یکی از ضرورت های اجرایی عصر حاضر است، تصریح کرد: عملکرد مسئولان و دست اندرکاران نظام باید اعتماد مردم به نظام را در شرایط کنونی افزایش دهد.

وی در پایان با بیان این‌که مسئولان و مدیران اجرایی و نظارتی بدهکار ملت ایران هستند، تأکید کرد: مردم وظیفه خود را در قبال حراست از دستاوردهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس انجام دادند و الان نوبت به مسئولان و مدیران است

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار