نماینده مردم استان درمجلس شورای اسلامی خبرداد
نماینده مردم ایلام، مهران، ملکشاهی، چرداول، ایوان و سیروان در مجلس شورای اسلامی از احداث پنج فضای آموزشی جدید در منطقه محروم زردلان از توابع بخش هلیلان شهرستان چرداول خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 23 July 2015
به گزارش تابناک ایلام، احمد شوهانی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با توجه به اینکه مدارس این منطقه در کانکس تشکیل می شود رایزنی هایی با رییس سامان نوسازی مدارس کشور برای احداث فضاهای آموزشی استاندارد در این منطقه انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در این زمینه از سوی این سازمان قول مساعد برای احداث پنج مدرسه جدید در منطقه محروم زردلان داده شده است.

شوهانی همچنین از پیگیری برای اعمال و برقراری فوق العاده نوار مرزی برای کارکنان ادارات مرکز استان خبر داد و افزود: بر اساس ابلاغیه وزارت کشور این فوق العاده برای برخی روستاهای استان اعمال شده و مرکز استان در این زمینه محروم است.

نماینده مردم حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این زمینه رایزنی لازم انجام گرفته و پیش بینی می شود با تلاش دیگر مسوولان اعمال فوق العاده مرزی برای کارکنان ادارات مرکز استان در آینده اجرایی شود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت شرکت های اقتصادی نظیر پتروشیمی و نفت و گاز در استان بر جلب مشارکت آنها برای توسعه فعالیت های آموزش و پرورش تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار