باافتتاح یک پروژه برق رسانی
شبکه توزیع برق 20 کیلوولت به بخش کلات مورموری با 45 کیلومتر خط دو مداره از سال 91 شروع شد که با توجه به حجم بالای کار و وجود معارضین متعدد محلی با کندی مواجه بود اما خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام شد، مشکلات سد راه این پروژه مرتفع و مردم از این نعمت برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۶۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱ 23 July 2015

«مجید عسگری»از افتتاح پروژه برق‌رسانی به بخش کلات مورموری آبدانان گفت: پروژه برق‌رسانی به بخش کلات مورموری آبدانان که یکی از مطالبات به‌حق مردم این منطق بوده، فردا در مراسمی با حضور «محمدرضا مروارید» استاندار ایلام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: مشکل ضعف ولتاژ برق در بخش کلات مورموری شهرستان آبدانان از دیرباز به‌عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم این بخش بوده که با همت دولت و انجام پروژه برق سانی و افتتاح آن، مشکل ضعف ولتاژ بخش کلات مورموری آبدانان به‌طور کامل مرتفع خواهد شد.

فرماندار آبدانان ادامه داد: شبکه توزیع برق 20 کیلوولت به بخش کلات مورموری با 45 کیلومتر خط دو مداره از سال 91 شروع شد که با توجه به حجم بالای کار و وجود معارضین متعدد محلی با کندی مواجه بود اما خوشبختانه با پیگیری‌هایی که انجام شد، مشکلات سد راه این پروژه مرتفع و مردم از این نعمت برخوردار می‌شوند.

عسکری تصریح کرد: این پروژه بااعتباری بیش از 50 میلیارد ریال از سال 91 شروع و با برقراری 2 هزار و 200 انشعاب برق، زمینه بهره‌مندی بیش از 10 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی بخش کلات مورموری و روستاهای تابعه از نعمت برق فراهم شده است.

فرماندار آبدانان با اشاره به رفع مشکل ضعف ولتاژ برق این منطقه گرمسیری، گفت: ایجاد شبکه پایدار ازلحاظ کاهش قطعی برق و تعویض خط قدیم و فرسوده انتقال برق به این بخش که مشکلات زیادی برای مردم منطقه ایجاد کرده بود از مزایای این پروژه مهم است.

وی ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این پروژه، ضعف ولتاژ برق بخش کلات مورموری و قطعی‌های مکرر این منطقه به‌طور کامل رفع شود.

بخش گرمسیری کلات مورموری با 10 هزار نفر جمعیت در دورترین منطقه شهرستان آبدانان و در فاصله 210 کیلومتری از مرکز استان ایلام واقع شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار