مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از توجه ویژه دولت به شهرداری های استان خبر داد و گفت: در دولت تدبیر و امید بالغ بر چهار هزار و 400 میلیارد ریال به شهرداری های استان ایلام کمک شده است.
کد خبر: ۶۴۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 01 September 2018

به گزارش تابناک ایلام  ؛  عبادالله باقری اظهار داشت: از ابتدای سال 97 تاکنون نیز 660 میلیارد ریال به شهرداری های استان ایلام اختصاص یافته است.

وی، تعداد طرح های بهره برداری و کلنگ زنی شده شهرداری های استان در هفته دولت را 66 پروژه اعلام کرد و افزود: برای بهره برداری از این پروژه ها بیش از 310 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام ادامه داد: این پروژه ها در زمینه های عمران شهری، فضای سبز، توسعه ناوگان حمل و نقل شهری، آسفالت معابر، احداث پارک ها، سیل بندها، سرویس های بهداشتی و پل های شهری بوده است.

باقری با اشاره به دیگر خدمات شهرداری های استان گفت: موزائیک فرش معابر، بهسازی پارک ها، جدول گذاری معابر، طراحی و بهسازی میادین شهری، ایجاد ایستگاه های آتش نشانی، دفع آبهای سطحی و مرمت یادمان های شهدا از دیگر خدمات شهرداری های استان به شهروندان بوده است.

از مجموع 580 هزار و 158 هزار نفر جمعیت استان ایلام در پایان سال 95 تعداد 395 هزار و 263 نفر در نقاط شهری زندگی می کنند.

شهر ایلام با بیش از 235 هزار نفر جمعیت پرتراکم ترین و لومار مرکز شهرستان سیروان با 2 هزار و 696 نفر کم تراکم ترین نقاط شهری در استان ایلام به حساب می آیند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار