کارشناس تربیت بدنی ناحیه یک آموزش و پرورش استان گفت: دوره آموزشی آموزگاران دوره اول ابتدایی با شرکت بیش از ۷۲۰ نفر در استان درحال برگزاری است.
کد خبر: ۶۴۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ 29 August 2018

دهقان کارشناس تربیت بدنی ناحیه یک آموزش و پرورش استان گفت: برگزاری دوره آموزشی آموزگاران دوره اول ابتدایی درس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی یک طرح ویژه است که با حضور ۷۲۰ نفر همزمان با سراسر کشور در استان درحال اجرا است.

دهقان افزود: هدف از اجرای این طرح کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی و توانمند سازی نیروی انسانی و افزایش دانش و آگاهی آموزگاران پایه به منظور تدریس مطلوب و کیفی درس تربیت بدنی در مدارس استان بوده و با اجرای دوره آموزشی آموزگاران پایه، با علم روز تربیت بدنی و نحوه تدریس درس تربیت بدنی آشنا می‌شوند تا بتوانند درس تربیت بدنی در مقطع ابتدایی را به نحوه احسن و مفید اجراء نمایند.

وی با بیان اینکه این دوره تا بیستم شهریور ماه برگزار خواهد شد گفت: در مرحله اول این طرح ابتدا همه معلمان مدارس ابتدایی با الویت مدارس دخترانه، در کلاس‌های اول، دوم و سوم تحت پوشش قرار می‌گیرند.

گفتنی است این دوره آموزشی ۴۰ ساعته ویژه پایه اول تا سوم ابتدایی با الویت آموزگاران دختران در راستای جبران کمبود نیروی متخصص تربیت بدنی تا پایان شهریور ماه برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار