استاندار ایلام گفت : مسیر ایلام- ملکشاهی- بان رحمان به مهران را ۴ بانده خواهیم کرد و اعتبار مناسبی را برای اجرای آن از منابع استانی اختصاص داده ایم.
کد خبر: ۶۴۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 28 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم بهره برداری از طرح های شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: در زمینه سرمایه گذاری و اشتغالزایی رایزنی های گسترده ای را با بنیاد مستضعفان داشته ایم و قرار است تمام شهرستان ملکشاهی تحت پوشش سرمایه گذاری این بنیاد قرار بگیرد و مطابق قرارها تا پایان مهرماه این اقدامات آغاز خواهند شد.

سلیمانی دشتکی سپس به اختصاص چهار میلیارد تومان برای اجرای ایستگاه های پمپاژ خوشادول و میان تنگ اشاره کرد و افزود: مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای مطالعه سد میان تنگ ملکشاهی اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: یکی از طرح هایمهم این منطقه تامین آب شرب شهرستان بود که امروز کلنگ بخشی از این مصوبه به زمین خورد و ۱۲ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه خواهد شد.

سلیمانی دشتکی اجرای برخی از مصوبات را نیازمند زمان دانست و گفت: یکی از آن پروژه ها اجرای آبرسانی به شهرستان ملکشاهی است اما به دلیل اینکه زمان بر است، ایستگاه آب شیرین کن این شهرستان با کمک دولت احداث و راه اندازی خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار