رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به همراه مدیر عامل هلال احمر استان و جمعی دیگر از مسئولین استانی هلال احمر از روستای گاودول از توابع دهستان زردلان بخش هلیلان در شهرستان چرداول بازدید كردند.
کد خبر: ۶۴۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ 28 August 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ رئیس سازمان داوطلبان در سفر دو روزه خود به استان ایلام با حضور در شهرستان چرداول از روستای محروم "گاودول "زردلان،در بخش  هلیلان این شهرستان  بازدید کرد.

حبیب درگاهی در بازدید چندساعته خود  ضمن بررسی محیط زندگی و مشکلات روستاییان گاودول و ملاقات با چند خانواده محروم در جریان محرومیت این منطقه قرار گرفت.

در جریان بازدید رئیس سازمان داوطلبان هزینه ساخت و ساز دستشویی برای تمام خانوار های این روستا را بر عهده گرفت.

وی اظهار داشت : به زودی طرح کاروان سلامت و طرح سبد های حمایتی و برای همه روستاییان محروم گاودول اجرا می شود.

درگاهی در ادامه هزینه ترک اعتیاد در این منطقه محروم روستایی با هدف ارتقای سلامت جسمی و روانی و رشد و شکوفایی روستاییان نیز  بر عهده گرفت.

 شایان ذکر است ؛ دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام و استاندار همچنین حضور در مراسم تجلیل از خیرین ماندگار (پزشکان داوطلب ، خیرین داوطلب و داوطلبان فعال) جمعیت هلال احمر استان ایلام و کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات سه راهی کارزان شهرستان سیروان از دیگر برنامه های حبیب درگاهی در این سفر  به است.



 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
اتفاقا روستای گاودرول ازروستاهای خوب زردلان که دردسترس است مورد توجه است اما روستاهای چال خشک بیشی سیرکانه وورمله بدترین نقاطی هستند که دقیقا 100سال ازلحاظ دستیابی به رفاهیات عقب هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
تابی جان فکر کنم اسم این روستا را اشتباه نوشته باشی. سیمای میلی گاومیش ها را در صحنه ای از یک فیلم مستند به خاطر نشان دادن ناموسشان سانسور کرد. شماهم بهتر است رعایت بفرمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار