دادستان دهلران با ابلاغ نامه ای به رئیس شواری اداری شهرستان دهلران ،خواستار پاسخگویی مدیران به مردم ورسانه ها شد
کد خبر: ۶۴۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵ 27 August 2018

تابناک ایلام مجتبی کاور :: دادستان دهلران با ابلاغ نامه ای  به رئیس شواری اداری شهرستان دهلران  ،خواستار پاسخگویی مدیران به مردم ورسانه ها شد

عدم پاسخگویی برخی مدیران شهرستان دهلران به رسانه ها  وتکریم ارباب رجوع در برخی از ادارت شهرستان دهلران سبب شد که دادستان دهلران به عنوان مدعی العموم وارد  عمل شود .

ایجاد کانال های تلگرامی واطلاع رسانی ها غیر معمول توسط مدیران ادارت وعدم پاسخگویی آنان به رسانه های رسمی  از جمله مواردی است مطروح ه در نامه ارسالی دادستان است .هرچند خبرنگاران شهرستان دهلران هم باید برابر قانون به وظیفه خود عمل کنند .

متاسفانه برخی مدیران دولتی صرفا برای دیده شدن در فضای مجازی با برخی کانال های تلگرامی که برابر قانون غیر مجاز نیز هستند مسابقه مشارکتی برگذار می کنند ،این در حالی است که رسانه ها  در شهرستان دهلران از جایگاه خاصی  برخوردارند .

عدم پاسخگویی مدیران به رسانه ها واز طرفی تکریم ارباب رجوع سبب شد تا صابر نجومی دادستان شهرستان دهلران با ارسال نامه ای  به فرماندار دهلران وابلاغ آن به ادارات، خواستار پاسخگویی مدیران به  مردم ورسانه ها شود.

در نامه ارسالی دادستان دهلران به فرماندار وابلاغ آن به مدیران عنوان شده است در صورت عدم پاسخگویی از تمامی ظرفیت های قانونی جهت برخورد با اداره غیر پاسخگو استفاده خواهد کرد.

اقدام مثبت دادستان دهلران در راستای پیگیری امورات مردم وپاسخگویی مدیران به رسانه های رسمی دارای مجوز را می توان یک اتفاق بسیار خوب قلمدار کرد در عرصه اطلاع رسانی استان وحتی کشور قلمداد کرد.امیدواریم که این اقدام قابل تقدیر دادستان ،پویایی واز طرفی پاسخگویی مدیران به مطالبات مردم را درپی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اهورا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
درود بردادستانهای شجاع دادگستری ایلام ایوان ودهلران وسیروان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار