به مناسبت عید غدیر، ویژه برنامه‌هایی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 27 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، اجتماع بزرگ مردمی منادیان غدیر هم‌زمان با شب عید غدیر برگزار در حرم مطهر برگزار می‌شود.

دسته شادی منادیان غدیر ساعت 21 از مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) حرکت و به ساحت قدسی حضرت فاطمه معصومه(س) ادای احترام می‌کنند؛ این دسته شادی پس از گل‌باران و نورافشانی، جشن بزرگ شادی را با عنوان "منادیان غدیر" در ساعت 21 و 45دقیقه برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام صادقی واعظ سخنران و آقایان نادر جوادی، سید علی حسینی نژاد و کربلایی محمدحسین حدادیان از مداحان جشن بزرگ مردمی منادیان غدیر هستند.

برگزاری همایش فصل هم‌عهدی

همچنین همزمان با عید غدیر همایش بزرگ "فصل هم‌عهدی" ویژه دختران 12 تا 16 سال در رواق نوجوان حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

پیش ثبت‌نام این همایش به منظور دریافت کارت حضور در همایش از دوشنبه 5 شهریور آغازشده و تا پنجشنبه 8 شهریورماه ادامه دارد؛ علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت کارت حضور در همایش همه‌روزه از ساعت 9 صبح الی 20 می‌توانند به رواق نوجوان حرم مطهر واقع در بالکن شرقی شبستان امام خمینی (ره) "بخش رواق نوجوان دختران" مراجعه نمایند.

همچنین مخاطبان این همایش گروه سنی 12 تا 16 سال هستند و داشتن کارت برای حضور در همایش الزامی اعلام شده است؛ گفتنی است اجرای مراسم قرعه‌کشی از برنامه های این همایش است و به نوجوانان دختر شرکت‌کننده در این همایش به‌قیدقرعه هدایایی اهدا می‌شود.

خاطر نشان می شود این همایش همزمان با روز شنبه ۱۰ شهریورماه از ساعت ۱۷ الی 18:30 در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت‌نام همایش می‌توانند با شماره 37175443 تماس گرفته و اطلاعات کامل را در این زمینه از کارشناسان رواق نوجوان دریافت کنند.

برگزاری همایش "غدیریه" در حرم حضرت معصومه (س)

با صبح روز عید غدیر، همایش "غدیریه" به‌عنوان یکی از برنامه‌های محوری دهه ولایت ویژه خواهران در شبستان نجمه خاتون(س) حرم مطهر برگزار می‌شود.

سخنرانی این مراسم را حجت‌الاسلام‌والمسلمین نجم الدین طبسی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم بر عهده‌ دارد؛ همچنین قرائت زیارت امین‌الله و مدیحه‌سرایی بخشی دیگر از برنامه‌هایی این همایش است؛ این در حالی است که بیان اهمیت مسئله ولایت، تبیین جایگاه بانوان در ترویج و نشر فرهنگ غدیر و ولایتمداری، تربیت فرزندان ولایتمدار و بازخوانی واقعه غدیر از اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است.

است این همایش ساعت 9 صبح روز عید غدیر آغاز می‌شود؛ همایش "غدیریه" همه‌ساله از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در حرم مطهر برگزار می‌شود و در سال جاری نیز همایش غدیریه با همکاری موسسه نور الثقلین برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار