مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: صدور اسناد مالکیت روستایی در این استان ادامه دارد.
کد خبر: ۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵ 21 February 2015

احمد حاج علیزاده در جمع اهالی روستای خوجین در مسجد جامع این روستا گفت: صدور اسناد مالکیت روستایی در استان اردبیل ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در روستای خوجین که با 900 خانوار ساکن و جمعیت نزدیک به چهار هزار نفر می‌باشد بیش از 330 جلد سند مالکیت روستایی صادر شده است.

حاج علیزاده گفت: از محل تسهیلات مقاوم‌سازی در روستاها ‌بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون بیش از سه میلیارد تومان تسهیلات به روستای خوجین به تعداد 333 نفر پرداخت شد و این تسهیلات امسال نیز با افزایش به رقم 15 میلیون تومان برای هر واحد روستایی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل، ضمن دعوت از روستاییان به استفاده از این تسهیلات ارزشمند دولت در روستاها گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف مقاوم‌سازی در روستاها و کاهش حوادث در حوادث طبیعی و غیرطبیعی این اقدام را از چند سال گذشته شروع کرده و مردم باید با از این تسهیلات در جهت کاهش حوادث در روستاها با دولت همکاری نمایند.

وی در خصوص طرح هادی روستای خوجین گفت: طرح هادی روستایی خوجین در سال 1372 انجام شده و در سال‌های 1386 و سال 1391 بازنگری در آن انجام شده و درخواست روستائیان در خصوص افزایش محدوده روستا و حل مشکل محله غریب‌آباد خوجین نیز در دست بررسی مجدد قرار خواهد گرفت تا این اهالی نیز با مشخص شدن وضعیت در محدوده خوجین و یا در محدوده خلخال قرار گیرند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دیوار ساحلی روستای خوجین نیز گفت: یک کیلومتر دیوار ساحلی در روستای خوجین نیاز است که از دو محل اعتبار اجرای طرح‌ها و محل حوادث تامین اعتبار خواهد شد و بهترین راه تامین اعتبار از محل ماده 10 و 12 و حوادث است که مزیت اصلی اعتبارات حوادث تخصیص صد درصدی اعتبارات است.

حاج علیزاده در پایان ضمن تقدیر از مشارکت اهالی در کمک به ساخت بیش از یک‌هزار و 200 متر جدول‌گذاری در روستای خوجین خلخال، گفت: مردم 30 درصد مشارکت خود را در اجرای این طرح به مرحله اجرا گذاشته‌اند و ما نیز به مرکز این مشارکت و همدلی مردم را اعلام خواهیم کرد و با پیگیری‌های نماینده مردم خلخال و کوثر 70 درصد بقیه اعتبارت طرح هادی روستایی با اولویت‌بندی مسیر‌های روستا توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زمانبندی اجرا قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار