مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان بر لزوم امید آفرینی و معرفی دستاورد‌های نظام در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: تحقق این راهبرد مهم وظیفه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است.
کد خبر: ۶۳۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 31 July 2018

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان بر لزوم امید آفرینی و معرفی دستاورد‌های نظام در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: تحقق این راهبرد مهم وظیفه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش ایرنا، اسدالله ربانی مهر در نشست مجمع عمومی روابط عمومی‌های شهرستان اسدآباد بر اطلاع رسانی رویداد همدان ۲۰۱۸، کسب رتبه نخست استان در تسهیلات اشتغال روستایی و بازگشت به کار واحد‌های تولیدی و دیگر اقدامات ارزنده دولت تدبیر و امید توسط روابط عمومی ادارات تاکید کرد و افزود: کار‌های زیادی در سایه وحدت و همدلی انجام شده و آگاه سازی مردم در این خدمات ضروری است.


وی به نقش محوری روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران قوی از روابط عمومی‌های قوی برخوردار هستند و مدیران ضعیف چندان اعتقادی به اطلاع رسانی ندارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: روابط عمومی‌ها باید تحلیل گر، به روز، آشنا به موارد رسانه‌ای و اهل تعامل با رسانه‌ها باشند و بتوانند جریان ساز بوده و در معرفی و بیان خدمات و عملکرد دستگاه‌ها موفق باشند.

ربانی مهر خاطرنشان کرد: در چهار ماه اخیر سه مجمع عمومی روابط عمومی‌های استان برگزار و براساس ارزیابی وزارت کشور، استانداری همدان در حوزه اطلاع رسانی و بالاخص پیام رسان‌های داخلی یکی از استان‌های برتر کشور شناخته شده است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان اضافه کرد: آموزش روابط عمومی‌ها در اولویت است و از ابتدای سال تا امروز ۴۰ ساعت دوره آموزش ضمن خدمت برای روابط عمومی‌ها برگزار شده است.

ربانی مهر با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار گفت: فرمانداری‌ها با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌هایی برای روز خبرنگار داشته باشند و همه ادارات نسبت به تکریم خبرنگاران و ارتباط با خبرنگاران اقدام کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان اضافه کرد: طرح ساماندهی و ارزیابی روابط عمومی‌های استان در دست اقدام است و از روابط عمومی‌های برتر و مدیران فعال در این حوزه تقدیر می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار