معاون سیاسی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت : اوج جنایت و حقارت آمریکا و رژیم صهیونیستی را باید در ترور یک دانشمند و نخبه علمی به نظاره نشست که توان دیدن ایران قدرتمند را ندارد.
کد خبر: ۶۳۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷ 23 July 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر نوذری در مراسم هفتمین سالگرد شهادت دانشمندهسته ای شهید رضایی نژاداظهار کرد : شهیدرضایی نژاد نابغه علمی، متخصص وارسته و درعین جوانی تکامل یافته بود.

وی افزود: اوج جنایت و حقارت آمریکا و رژیم صهیونیستی را باید در ترور یک دانشمند و نخبه علمی به نظاره نشست که توان دیدن ایران قدرتمند را ندارد.

معاون استاندار ایلام با اشاره به 40 سالگی انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز ایران اسلامی تبدیل به درختی تنومند و مستحکمی شده است که به فرموده مقام معظم رهبری روز به روز قوی تر می شود.

وی با اشاره به شخصیت شهید رضایی نژاد و مدارج علمی ایشان بیان داشت: اوج مظلومیت این شهید آنجاست که بسیاری از دانشگاه های معتبر اروپایی از ایشان دعوت نمودند تا در کشور آنها به فعالیت های علمی ادامه دهد اما این شهید عزیز با توجه به میهن پرستی خاصی که داشتند اسرار بر حضور در همین کشور و خدمت به همین مردم داشتند و در این راه جان عزیز خود را نثار این نظام و ملت نمودند.

دکتر نوذری شهید رضایی نژاد را نخبه ای متعهد و مسئولیت پذیر دانست و خاطر نشان کرد: پاداش چنین انسان های ارزشمندی کمتر از شهادت نیست و این پاداش خداوند به کسانی است که در راه او و خدمت به مردم قدم بر می دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دشمنی آمریکایی ها و خروج آنان از معاهده ی بین المللی برجام تصریح کرد: آمریکا و هیئت حاکمه ی آنان به دنبال فشار و تضعیف نظام جمهوری اسلامی هستند اما امروز با عملکرد خوب دستگاه دیپلماسی کشور در یک انزوای کامل بین‌المللی قرار گرفته اند.

این مقام مسئول با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم وحدت و همدلی خاطر نشان کرد: شرایط امروز کشور نیاز اساسی به همدلی، وحدت و هم گرایی دارد لذا همه ی جریان ها و دسته های سیاسی باید اختلافات را کنار گذاشته و همه در راستای منافع ملی حرکت کنند.

وی شرایط منطقه را بسیار حساس دانست و بیان داشت: امروز ما بیش از پیش نیازمند روحیه ایثار و فداکاری دوران جنگ تحمیلی هستیم تا بسیجی وار موانع را یکی پس از دیگری از پیش روی خود برداریم.

معاون استان با اشاره به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد ابراز داشت: راه خروج کشور از این مشکلات این نیست که مردم را دچار یأس و نا امیدی کنیم بلکه باید با کار و تلاش خالق امید و اعتماد بیشتر در جامعه باشیم.

وی ادامه داد، امروز همه ما در یک کشتی نشسته ایم و اگر این کشتی آسیب ببیند همه ما دچار مشکل خواهیم شد.

وی افزود؛ امروز دولت نماینده مردم و نظام است و باید پشت به پشت هم از آن دفاع کنیم، چرا که وقتی پشتوانه مردمی دولت قوی باشد نظام و مردم قوی خواهند شد.

دکتر نوذری در ادامه شهرستان آبدانان را دارای ظرفیت های مناسب برای توسعه دانست و تأکید کرد: باید از این ظرفیت برای رفع مشکلات این شهرستان که بیشتر اشتغال بوده استفاده نمود.

وی سپس به پروژه ی عظیم تونل کبیر کوه اشاره کرد و گفت: با افتتاح تونل کبیر کوه که با اختصاص اعتبارات ملی و استانی تا پایان سال مالی به بهره برداری می رسد این شهرستان از بن بست جغرافیایی خارج خواهد شد و امکان ایجاد فعالیت های اشتغال زایی و طرح های اقتصادی و تولیدی بیشتری در شهرستان فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان به سفر استاندار به شهرستان آبدانان اشاره کرد و آن را در راستای توسعه این دیار عنوان کرد و گفت: نگاه به ظرفیت ها و پتانسیل های آبدانان در حوزه های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، سد سازی و ... ضمن ایجاد زمینه های اشتغالزایی، این منطقه را در مسیر توسعه قرار خواهد داد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار