مدیر توزیع برق شهرستان اسد آباد از ارجاع 350 پرونده استفاده از برق غیر مجاز درمراجع قضایی خبرداد.
کد خبر: ۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴ 22 January 2015

مدیر توزیع برق شهرستان اسد آباد از ارجاع 350 پرونده استفاده از برق غیر مجاز درمراجع قضایی خبرداد.

        به گزارش تابناک همدان امیرحسین بختیاری با اشاره به عملکرد مدیریت برق اسداباد در سال جاری اظهار کرد: در سال جاری اصلاح و جایگزینی ده کیلومتر کابل خودنگهدار با سیم مسی در سطح شهر خیابان 15 خرداد، میدان آزادگان  و روستا های مزرعه بید، جنت ‌آباد، با هزینه ‌ای بالغ بر یک میلیارد و 880 میلیون ریال انجام شده است.

وی افزود: نصب 502 دستگاه چراغ‌ گازی، تعمیر یک هزار دستگاه روشنایی معابر موجود در سطح شهر و نصب 2 هزار عدد لامپ کم مصرف در روستاها و اصلاح وکاهش توان چراغ‌ها  به تعداد 540 دستگاه با هزینه بالغ بر 730 میلیون ریال از دیگر اقدامات اجرایی در شهرستان اسدآباد است.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: بازرسی 4 هزار مورد لوازم اندازه گیری مشترکین عادی و 2 هزار مورد لوازم اندازه‌ گیری مشترکین دیماندی و شناسایی و تعویض 150 دستگاه کنتورمعیوب نیزازجمله فعالیت ‌های صورت گرفته در سال جاری است.

وی یادآور شد: برگزاری مانور مدیریت بحران در سطح شهرستان و تعویض پنج کیلومتر خط فشار متوسط با هزینه 700 میلیون  ریال در یک روز با حضور اکیپ‌های عملیاتی دیگر شهرستان‌ها از مهمترین اقدامات بوده است.

بختیاری با اشاره به برق ‌رسانی به آخرین روستای بدون برق اسدآباد بیان داشت: در سال جاری با اعتبار950 میلیون ریال به روستای حاجی ‌آباد اسدآباد برق ‌رسانی شد.

وی با اشاره به فروش 610 انشعاب تکفاز، 36 انشعاب  سه فاز عادی و 16 انشعاب دیماندی در سال جاری اظهار کرد: احداث 700 متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی عمومی جهت رفع ضعف ولتاژ روستای حسن‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر 242 میلیون ریال از دیگر اقدامات اجرایی است.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد تصریح کرد: احداث دو کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی جهت رینگ فیدر دهنو و رفع ضعف ولتاژ چاه‌های کشاورزی منطقه با هزینه ‌ای بالغ بر 857 میلیون ریال نیز طی امسال انجام شده است.

وی با اشاره به اصلاح سه کیلومتر شبکه سرقتی در سطح شهرستان که منجر به رفع ضعف  ولتاژ مشترکین شد، گفت: در راستای کاهش تلفات در سال جاری حدود 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

بختیاری خاطرنشان کرد: در این زمینه اقداماتی از قبیل تعویض 550 عدد مقره شبکه‌ فشار متوسط، اصلاح یک هزار و 800 اتصال سست، تعویض 60  اصله پایه فرسوده و معیوب، تعویض و اصلاح یک هزار و 220 عدد جمپر و ریگلاژ 300 اسپان شبکه صورت گرفته است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار