نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ به منظور عمران شهری و توسعه روستایی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ماده ۱۸۰ در سال ۹۴ به شهر عنبران نمین اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۶۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 13 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، کمال‌الدین پیرموذن صبح امروز در جلسه شورای اداری بخش عنبران شهرستان نمین اظهار داشت: باید توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی مورد توجه مردم و مسئولان باشد تا بتوانیم با این امر زمینه‌های توسعه و آبادانی کشور را رقم بزنیم.

وی با تشریح ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری بیان کرد:‌ با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای مختلف در کشور می‌توانیم زمینه‌های تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی را فراهم کرده و مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد را برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تیم هسته‌ای کشورمان در مذاکره با 5+1 گفت: مذاکره‌کنندگان کشورمان همواه مصالح و خطر قرمزهای نظام را رعایت کرده و در حال حاضر توانسته‌اند به موفقیت‌های خوبی در این حوزه دست یابند.

پیرموذن با اشاره به اهمیت توسعه و آبادانی مناطق محروم و به ویژه بخش عنبران نمین افزود:‌ به منظور عمران شهری و توسعه روستایی مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 در سال 94 به بخش عنبران اختصاص می‌یابد که امیدواریم بتوانیم بیش از گذشته شاهد توسعه ان منطقه باشیم.

در این جلسه سرپرست فرمانداری شهرستان نمین نیز اظهار کرد:‌ معرفی و شناساندن زمینه‌های رشد و توسعه همه‌جانبه منطقه عنبران به سرمایه‌گذاران می‌تواند در توسعه و آبادانی آن نقش بسیار مهمی را ایفا کند که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

بخشعلی لطیفی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای توسعه و عمران عنبران در سال گذشته گفت: مبلغ 70 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی، ملی، حوادث و ماده 180 در قالب پروژه‌های عمرانی در سال 93 برای بخش عنبران اختصاص یافته و هزینه شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار