با راه اندازی بازار اجتماعی با سلام
بازار اجتماعی "با سلام" با ارائه بیش از 18هزار محصول از 1130 کسب و کار از سراسر کشور، فرصتی برای صاحبان کسب و کارهای خرد و اشتغال روستائیان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۶۰۸۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۶ 21 May 2018

به گزارش تابناک قم،محمد رضا آقایا مدیرعامل شرکت دانش بنیان "باسلام" در نشستی که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد با بیان اینکه رشد این بازار اجتماعی فرصتی برای اشتغال روستائیان را ایجاد می کند اظهار کرد:کسب و کارهای خرد در کشور به نوعی مجموعه‌هایی پر دردسر ومواجه با چالش‌های گوناگون هستند و این در حالی است که بیش از 50 درصد اشتغال کشور مربوط به همین کسب‌وکارها است.

حمایت از کسب و کار های خرد در فضای مجازی

وی با بیان اینکه این بازار کار خود را از آبان 95 آغاز کرده است، اضافه کرد: امروز 18هزار و 244 محصول از 1130 کسب و کار از سراسر ایران در "باسلام" ارائه می شود؛ در این بازار به دنبال شفافیت هستیم و مشتری میزان فروش هر غرفه را به صورت آنلاین مشاهده می کند.همچنین با سلام جزئیات میزان فروش، قدمت فروشنده و فعالیت‌های آن در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 آقایا با تصریح بر اینکه درآمد بازار تنها در شرایط فروش غرفه داران تعریف شده است، افزود: مدیریت هر غرفه در این بازار بر عهده خود غرفه دار است و مدیران سایت دخالتی در این کار ندارند و حتی به ارائه خدمات محتوایی، عکاسی و ... نیز به غرفه داران می پردازد ضمن اینکه این بازار سبب می شود تا تعاملات بین غرفه ها نیز رونق بگیرد و به کمک یکدیگر بروند.

وی با تاکید بر اینکه باید در کشور به کسب و کارهای خرد توجه بیشتری شود اظهار کرد: براساس آمار ثبت شده در این بازار روز به روز تراکنش‌ها و فعالیت‌های غرفه‌داران در حال افزایش است و به طور هفتگی در سال 96 نرخ رشد تراکنش‌ها 6.7 درصد بوده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان "باسلام" با اشاره به مشکلات و مسائل پیش روی فعالیت‌ این بازار اجتماعی اضافه کرد: یکی از مسائلی که در کسب و کار اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است بحث کاهش هزینه‌های پستی بوده که با این کار می‌توان کمک زیادی به توسعه کسب و کارهای خرد کرد.

وی با تاکید بر لزوم ورود نهادهایی مانند حوزه علمیه به عرصه این نوع فعالیت ها برای عرضه محصولات فرهنگی و دینی خود عنوان کرد: این مجموعه با حمایت پارک علم و فناوری در این راستا قدم برداشته است و رایزنی هایی در این خصوص با مرکز خدمات و مدیریت حوزه صورت گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار