مدير عامل سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به نقش برگزاري برنامه‌هاي فرهنگي شهر در جهت افزايش نشاط همگاني، افزايش برنامه‌هاي فرهنگي و شاد در شهر را به همشهريان وعده داد.
کد خبر: ۶۰۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 13 May 2018

«عباس ملازینلی» ايجاد نشاط همگاني را مهمترين هدف سازمان فرهنگی، اجتماعي و ورزشی شهرداری یزد از اجراي برنامه‌هاي اين سازمان عنوان كرد و گفت: افزایش نشاط عمومی و امید به زندگی مردم با استفاده از سه عنصر فرهنگ، اجتماع و ورزش میسر خواهد شد. 

وی در همين راستا برگزاری بیش از پیش برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر را در سال جاري وعده داد و اظهار كرد: با صداقت و جرات به همشهریان یزدی قول می‌دهم تا پایان سال جاری به طور ميانگين هر روز در شهر يزد شاهد برگزاري دو تا سه برنامه‌های فرهنگي و شاد باشيم.

ملازینلی از استقبال قابل توجه شهروندان و مسافران نوروزي از ويژه‌برنامه‌هاي برگزار شده در اين ايام ابراز خرسندي كرد و با اشاره به ايام گراميداشت مقام معلم، گفت: به همين مناسبت نيز برنامه‌های متعددي در شهر يزد برگزار شد تا دين شهرداري به قشر معلم به درستي ادا شود.

اين مسئول با اشاره به تداخل روز معلم و ولادت صاحب‌الزمان(عج)، اظهار كرد: در هر كدام از اين برنامه‌ها كه البته با اولويت مناطق محروم برگزار شد، به همين مناسبت ۳۱۳ نفر از معلمان هر منطقه دعوت شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار