وزير اطلاعات:
وزير اطلاعات با بيان اين كه سست عهدي و پيمان‌شكني يكطرفه رييس جمهور آمريكا در طول تاريخ بشريت مورد تاييد نبوده و نيست، تاكيد كرد: انسجام و پيوند مردم مانع زياده‌خواهي دشمنان خواهد بود.
کد خبر: ۶۰۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 12 May 2018

حجت الاسلام و المسلمين دكتر «سيد محمود علوي» در نشست شوراي اداري استان يزد كه به منظور انجام توديع و معارفه مديران كل اداره اطلاعات اين استان در سالن شهيد عباسپور شركت برق منطقه‌اي يزد برگزار شد، با اشاره به منطق قران كه حكومت را براي مردم مي‌داند، فرق اسلام با دموكراسي را در اين مسئله دانست و گفت: براساس آموزه‌هاي اسلام، حكومت بر مردم نيست و حاكم و مردم حقوقي بر يكديگر دارند كه اگر آنها رعايت شود، ثمرات خوبي شامل آنان خواهد شد.

وي برقراري امنيت، بازيابي جايگاه دين و بقاء و دوام ساختار حكومت را در گروي اداي حقوق و اجراي عدالت دانست و افزود: در اسلام، ارزش آبروز انسان‌ها از كعبه نيز بالاتر قرار دارد و بايد در حفظ و حيثيت و آبروي افراد كوشش كرد.

علوي بر حفظ امنيت فيزيكي و رواني در جامعه تاكيد كرد و گفت: در جامعه‌اي كه احساس امنيت و  شادابي نباشد، بركتي وجود نخواهد داشت بلكه مردم بايد انگيزه فعاليت و تلاش در سايه امنيت پايدار همراه با سرور و شادماني داشته باشند تا به رشد و پيشرفت در همه بخش‌ها دست يابند.

وي خطاب به مسئولان استاني گفت: جامعه در صورت وجود امنيت و آرامش به شكوفائي مي‌ر‌سد لذا بايد با هر آنچه موجب سلب آرامش و نشاط مي‌شود، مقابله كرد.

وزير اطلاعات با بيان اين كه در حكومت اسلامي همه چيز بايد در خدمت مردم قرار گيرد، خاطرنشان كرد: در نظام جمهوري اسلامي بايد به گونه‌اي به مردم خدمت‌گذاري كرد كه از مسئولان رضايت داشته باشند و با شكر نعمت از امانتي كه به مديران و مسئولان واگذار شده است، صيانت كنند.

وي ملاك عملكرد وزارت اطلاعات را رضايت الهي و سپردن بار امانت مسئوليت به خادمان واقعي ملت دانست و گفت: رفع اختلافات، اصلاح امور و قرار نگرفتن در مسائل حزبي و جناحي سرلوحه اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

علوي بر تحكيم و انسجام وحدت در جامعه تاكيد و تصريح كرد: بايد در خدمت مردم و وحدت جامعه بود تا سطح رضايت مردم از مسئولان ارتقاء يابد و در سايه آرامش و امنيت پايدار، مشكلات و كاستي‌ها رفع شود.

وي اقدامات سلبي و دستگيري را آخرين راهكار در نظام حكمت اسلامي اعلام كرد و گفت: وزارت اطلاعات با تدابير علمي و هم‌افزايي مشكلات را با كمترين هزينه رفع مي‌كند تا دلدادگي مردم به نظام حفظ شود.

وزير اطلاعات اعتمادآفريني و اطمينان‌بخشي براي رسيدن به آينده درخشان را لازمه اقدامات و فعاليت در جامعه دانست و افزود: انسجام و پيوند مردم مانع زياده‌خواهي دشمنان خواهد بود.

وي به موضعگيري جديد ترامپ اشاره و اظهار كرد: سست عهدي و پيمان‌شكني يكطرفه رييس جمهور آمريكا در طول تاريخ بشريت مورد تاييد نبوده و نيست و انقلاب شكوهمند اسلامي روز به روز بر قدرت، وحدت و شركت افزوده خواهد شد تا پرچم انقلاب اسلامي به دست صاحب الزمان(عج) برسد.

وي در بخش ديگري از از سخنانش به نامگذاري امسال به عنوان سال حمايت از كالاي ايراني اشاره كرد و گفت: بايد در برابر كارآفرينان دست ادب به سينه گذاشت و از سرمايه‌گذاران براي ايجاد توليد در داخل كشور حمايت كرد.

وزير اطلاعات افزود: هر گونه اقدام كه موجب تزلزل سرمايه‌گذاري در كشور مي‌شود بايد به عنوان مسئله‌اي امنيتي با آن برخورد كرد چرا كه موجب فرار سرمايه و بروز مشكلات اقتصادي در كشور خواهد شد.

وي پيدا كردن راهكاري جايگزين زندان و حبس براي بدهكاران بانكي را ضروري خواند و اظهار كرد: در كنار سلامت اقتصادي بايد به صورت مشفقانه و دلسوزانه با متخلفان اقتصادي برخورد كرد.        

علوي با اشاره بوجود امنيت بي‌بديل در كشور كه به همت همه دستگاه‌ها به وجدو امده است، عنوان كرد: همه قوا در برابر دشمن به عنوان يد واحده هستند و در براي مردم مشكل‌گشا خواهند بود.

وزير اطلاعات در پايان نيز از عملكرد مدير كل اطلاعات استان يزد تقدير و مدير كل جديد اطلاعات استان را معرفي و منصوب كرد.    

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار