مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان بر مدیریت آب مصرفی توسط صنعتگران تاکید کرد.
کد خبر: ۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷ 18 February 2015

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان همدان بر مدیریت آب مصرفی توسط صنعتگران تاکید کرد.

"کیوان گردان" در گفت و گو با ایسنا همدان، اظهار کرد: مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی با توجه به مشکل جدی کمبود آب جلسات ستاد مدیریت بحران آب شرکت شهرکهای صنعتی را از اواخر بهمن آغاز کرده و در این راستا مجموعه امور آب مشکلات کم آبی واحدهای صنعتی را مرتفع خواهد کرد.

وی افزود: در جلسه مدیریت بحران آب شرکت شهرکهای صنعتی مصوباتی صورت گرفته که قرار است با همکاری مجموعه امور آب چاه هایی در این شهرکها حفر شود همچنین صنعتگران باید به فکر بحران کم آبی باشند و در مصرف آن صرفه جویی کنند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی همدان تاکید کرد: در حال حاضر چهار حلقه چاه در دست حفاری بوده و دو حلقه نیز در حال تجهیز است که این چاه ها بعد از راه اندازی به مخازن شهرکها هدایت می شود و مورد استفاده تمامی صنعتگران قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: صنعت کشور از نعمت آب بی بهره بوده و میران مصرف آب در شهرکهای صنعتی زیر دو درصد است و بیش از 90 درصد آبهای زیر زمینی صرف امور کشاورزی می شود.

گردان یادآور شد: در سالهای گذشته از اردیبهشت ماه هر سال به فکر تامین آب واحدهای صنعتی می افتادیم اما امسال با توجه به کم آبی موجود در استان از بهمن ماه جلساتی برای رفع مشکل کم آبی تشکیل داده ایم و امیدواریم صنعتگران میزان آب مصرفی را رعایت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار