مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی ایلام به 53 میلیارد تومان اعتبارنیاز دارد.
کد خبر: ۵۹۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 03 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز حیدرزاده اظهار داشت: در سفرهای استانی استاندار و خارج از دیگر پروژه‌ها ، مجوز اعتبار ساخت ۶ زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های مهران ، دره‌شهر ، آبدانان ، بدره و روستاهای ارمو و عباس آباد از توابع شهرستان دره‌شهر با اعتبار 50 میلیارد ریال گرفته شده که به محض تخصیص اعتبار عملیات اجرای این پروژه ها آغاز خواهد شد.

وی در ادامه از افتتاح سالن چند منظوره ورزشی و ساختمان اداری چنگوله مهران در هفته دولت خبر داد و افزود : با توجه به مطالبات به حق مردم این منطقه و با تخصیص اعتبار 12 هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین و ملی این مکان ورزشی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

این مسؤول اضافه کرد: همچنین در سال ۹۶ با امضای تفاهم نامه بین اداره کل ورزش و جوانان استان و وزارت نفت ، مبلغ 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای اتمام ۵ پروژه مهم از جمله سالن‌های ورزشی شهرستان های ملکشاهی ، سیروان ، دره شهر، بدره ، سراب کارزان و زمین چمن مصنوعی سیروان تخصیص داده شد.

وی اعتبار زمین چمن مصنوعی چرداول بخش هلیلان را ۷ هزار میلیون ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به ضرورت افتتاح این پروژه ورزشی تلاش می‌شود این فضا در دهه فجر سالجاری افتتاح شود.

حیدرزاده تعداد پروژه‌های ورزشی نیمه تمام در استان را ۳۴ پروژه عنوان کرد و افزود: سالن تیراندازی ایلام ، سالن چند منظوره شهید کشوری ، سالن چند منظوره ورزشی آسمان آباد چرداول ، سالن چند منظوره عین خوش دهلران و سالن دوقلو چرداول از جمله این پروژهای مهم ورزشی در استان هستند که در صورت تزریق به موقع اعتبار ، این اماکن ورزشی تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام بودجه عمرانی اداره کل در سال گذشته را 340 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این اعتبار 48 درصد آن محقق شد.

وی ادامه داد: برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام انتظار می‌رود با افزایش ۲۰ درصدی اعتبار این رقم در سالجاری مواجهه شود که اگر کل اعتبارات مورد نیاز ورزشی ۵۳ میلیارد تومان شود بدون شک تمام این پروژه‌ها ورزشی در استان تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

حیدر زاده در پایان از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره سراب کارزان در هفته دولت در سالجاری خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار