خطیب جمعه رشت در روز قدس؛
مردم ولایت مدار گیلان امروز آمدند و در راهپیمایی روز قدی فریادهای مرگ بر اسراییل - مرگ بر صهیونیست -مرگ بر آمریکا - مرگ براستکبار- راه امام و امت ، فریاد رهبر ما ،فریاد حق ملت ، هیهات من الذّله به جهانیان سردا دادند .
کد خبر: ۵۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۱ 11 July 2015
مردم ولایت مدار گیلان امروز آمدند و در راهپیمایی روز قدی فریادهای مرگ بر اسراییل - مرگ بر صهیونیست -مرگ بر آمریکا - مرگ براستکبار- راه امام و امت ، فریاد رهبر ما ،فریاد حق ملت ، هیهات من الذّله به جهانیان سردا دادند .

شرکت کنندگان پرچم های رژیم جعلی اسراییل را در خیابان ها به آتش کشیدند .

خطیب جمعه رشت: سنگ اندازی استکبار در روند مذاکرات هسته ای چیزی از عظمت و اقتدار ایران اسلامی کم نخواهد کرد .

به گزارش تابناک گیلان، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های نماز جمعه رشت در مصلای این شهر با اشاره به روند مذاکرات ایران با کشورهای 1+5گفت:هرگونه سنگ اندازی استکبار برای به بن بست رساندن مذاکرات و جلوگیری از توافق دو جانبه، ماهیت زیاده خواهی و چندچهره گی آمریکا و متحدان غربی اش را که سر در آخور صهیونیسم جهانی دارند، به جهانیان نشان خواهد داد.

آیت الله قربانی با استناد به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مذاکرات تیم هسته ای با نمایندگان کشورهای گروه 1+5 خاطر نشان کرد: کشورهای غربی به جای توافق در صدد اعمال فشار به ایران است و با این شیوه نمی توان به نتایج مطلوب دست یافت.

وی افزود: اگر غربی ها برای حصول به نتایج منطقی در مذاکرات سر عقل نیایند، ایران با اقتصاد مقاومتی روند توسعه وپیشرفت را با تکیه بر توانمندی های بومی ادامه خواهد داد.

خطیب جمعه رشت در ادامه به سخنان اخیر سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان مبنی بر لزوم حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین، یمن، سوریه و عراق اشاره کرد وگفت: اگر مسلمانی صدای مظلومیت مسلمانان دیگر را بشنود و لبیک نگوید، مسلمان نیست.

آیت الله قربانی در ادامه با تقدیر از ملت مسلمان ایران بویژه مردم ولایتمدار گیلان به دلیل حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و مشارکت گسترده در برنامه های این ماه از قبیل شب های قدر و راهپیمایی روز قدس افزود: دنیا امروز بار دیگر پیام عدالت خواهی، ظلم ستیزی و غیرتمندی ملت بزرگ ایران را دریافت کرد.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی عیه السلام به تبیین سیره عملی این امام همام پرداخت و گفت : تاسی از رهنمودهای ارزشمند امیرالمومنین چراغ راهی است که انسان را به سوی کمال وسعادت رهنمون می سازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار